The girl is mine (del 62)

Kapitel 62
-”Do you want children?”
-“Yes, of co…”
-“Do you want children with me?”
-“Yes…”
-“Are you ready to have children?”
-“No”
-“That’s fine; you should have told me instead of lying.”
Michael drog en hand igenom sina lockar och bet sig i innerkinden.
Jag tog hans hand och försökte le mot honom.
-”Michael, I did not want to hurt your feelings. I was afraid you would be mad at me.”
-“But do you really think I’m going to force a child inside of you without permission. Yes, I want children. And I’ve been waiting a long time and I feel now would be great since I don’t got so much work to do right now. But it’s not just my decision. You’re half the work, even more. Since the child is actually going to live inside of you for nine months. And you’re younger than me; you just finished school so I understand if you’re not ready. I just feel you should have told me, because children are so important to me, and I’m very much against killing them. And that’s basically what you do while taking those pills.”
-“I see your point, and I was wrong doing what I did. And I understand if you won’t forgive me for this but…”
-“I forgive you. You’re my wife now. I don’t want you to lie to me again, and I’m sure you won’t. So I forgive you. And I love you. You did a mistake and its okay.”

Michael var nu min man, på riktigt. Och jag var hans fru. Det var ganska sjukt, jag var gift.
Det hade gått ganska fort, men jag älskade honom och han älskade mig.
Vi skulle till Hawaii, så våran bröllopsnatt spenderades på att åka flygplan efter att vi packat våra saker. Såklart var jag exalterad, men det hade varit skönt att få komma tillbaka till Neverland med Michael igen. Jag lyckades somna på planet, och Michael med förmodar jag. Så vi satt där, sovandes, han lutad mot fönstret som var nerdraget och jag emot hans axel. Vi höll varandras händer och hade en gemensam filt över våra ben. När vi sedan landade vaknade jag av att jag hade råkat dregla på Michael och att han torkade bort det med en servett. Jag bad om ursäkt och rodnade, men han påstod att det var helt okej. Sedan pussade han mig på munnen.
Nästa dag:
Jag vaknade, lycklig, vid Michaels sida i en säng på ett hotell i Hawaii.
Han sov med vid öppen mun och bar överkropp. Jag log för mig själv. Han var så söt.
Jag kravlade mig närmare hans varma kropp och försökte somna om.
Jag låg och lyssnade hur han andades i kanske en timme, sedan reste jag mig och bestämde mig för att kolla runt i hotell lägenheten. Jag hade varit för trött för att hinna göra det igår. Jag gick ut ur sovrummet och kom ut i ett allrum. Jag gick sedan in i badrummet där det stod en stor jacuzzi.
Jag blev alldeles exalterad och bestämde mig för att jag bara måste bada. Så jag tappade upp vatten och gick ut i allrummet igen. Jag hade en morgonrock på mig och gick ut på balkongen.
Utsikten var riktigt vacker. Man kunde se den stora poolen, scenen,  två av restaurangerna och sedan havet. Jag suckade lyckligt, sedan gick jag in till badrummet igen och hoppade ner i bubbelbadet.
Med håret uppsatt och en bok i händerna så satt jag där och slappnade verkligen av.
Jag hörde ett knack på dörren och Michael steg in.
-”Hey my beautiful wife, we’re cool, right?” Sa han och log.
-”Hey my husband. Of course we are! Hey, you should jump in here with me.” Sa jag och log tillbaka.
Och… det var det han gjorde.
Senare:
Han höll min hand och log mot mig. Helt normalt gick vi igenom hallen till hissen där en tant steg ut och lämnade den ensam. Vi steg in och tryckte på knappen till matsalsvåningen. Dörrarna stängdes, och i ett snabbt steg så stod jag mot väggen med Michaels läppar mot mina. Hissen åkte neråt, men bara efter två våningar så öppnades dörrarna och vi ställde oss helt normalt bredvid varandra igen.
Vi gav varandra blickar och kunde inte låta bli att fnissa lite. En kille som jobbade som städare stod i hissen och åkte ner till matsalen med oss. Vi steg ut igenom dörrarna och gick dit skyltarna förde oss.
Det var frukost  buffé så vi tog det vi ville ha och satte oss sedan ner. Det var ingen som tänkte på att Michael Jackson var i samma sal som de, för det var ingen som reagerade.
Michael drog ut min stol.
-”Here you go Mrs. Jackson”.  Sa han nöjt. Jag satte mig ner på stolen och log mot honom.
-”Thank you Mr. Jackson” Svarade jag och han log. Han satte sig mitt emot mig och vi började äta.
Vi satt och konverserade samtidigt som vi hade vår frukost, helt normalt.
Men plötsligt gick vi in på ett ganska farligt ämne…
-”So where were you when we had broken up?” Frågade jag och drack lite juice.
-“Uhm… I was living at a... friend’s house.” Svarade han och såg ner på sin tallrik.
-“Who?” Frågade jag, och märkte hur han försökte dölja något ifrån mig.
-”Diana.” Sa han. Jag vart lite fundersam. Varför försökte han dölja det från mig? Varför sa han inte bara att han bott hos henne direkt i sitt första svar? Jag försökte läsa honom.
-”You know she’s just a friend, and she was really nice and listened to me and stuff.”
-“It’s fine, she’s your friend. I’m glad you have friends.” Svarade jag, aldrig att vi skulle börja gräla när allt precis blivit bra igen.
-”Are you sure?”
-”Of course, as long as you’re not cheating on me with her.” Skämtade jag och log.
-“Well…” log Michael. Jag höjde ett ögonbryn. Michael började skratta.
-”I would never cheat on you with anyone.”

-----------------------------------------------------------------------------
Hihi De är ett gift par nu <3 Mrs och Mr. Jackson. 
Kommentera om ni vill ha mer :D

Kommentarer
Postat av: Elvira MikeGasm

SJUKT UNDERBAR MEEERRR!!!!!!!!<3333

2012-05-10 @ 20:07:11
URL: http://snigeltass.blogspot.com
Postat av: Malin

Bra novell!

2012-05-28 @ 19:36:42
URL: http://www.mississweet.devote.se
Postat av: tova

Den ärbra!

2012-05-28 @ 19:47:02
URL: http://thetovas.blogg.se/
Postat av: Emme

Jätte bra!

2012-05-28 @ 19:49:52
URL: http://olofe.blogg.se/
Postat av: Kittie

Du skriver bra, men tänk på att inte använda BÅDE talestreck och citattecken. Man använder bara ett utav dem. ^^

2012-05-28 @ 19:57:48
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grymt bra den är och du skriver massa bra :D



Kram :) ♥

2012-05-28 @ 20:06:57
URL: http://cowbells.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback