The girl is mine (del 50)

Yeeeeey! Nu har vi nått kapitelooo 50! :D
Hejja oss <3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 50
Hela min famn var fylld av välformade snöbollar. Jag smög runt en gillestuga på jakt efter honom. Plötsligt fick jag en snöboll i huvudet, UPPIFRÅN!  Jag kollade upp och såg nästa snöboll komma flygande. Jag undervek den och såg sedan Michael sitta i ett träd. Han garvade. Jag kastade en snöboll mot honom, han tänkte skydda sig med händerna, men när han släppte där han höll i sig och sedan fick en snöboll i magen så for han ner baklänges i en snödriva. Jag började skratta. Han gjorde en snöboll och kastade den mot mig. Jag kastade flertal mot honom, och två av dem träffade hans ben. Michael tog upp en näve snö och sprang efter mig. Jag började springa bort från honom, men råkade snubbla på mina egna klumpiga fötter. Jag kände hur han hoppade på mig, drog ut min jacka och tröja i halsen och proppade i snö. Jag tog snö från marken och försökte brotta ner honom, men han var för stark. Han tog mer snö och proppade innanför min jacka. Jag skrek till då den kalla snön nuddade min hud.
Vi båda skrattade hysteriskt. Han låg över mig och försökte att hindra mig från att komma upp. Jag fick tag i en av hans vantar och slet av honom den. Sedan kastade jag den lite längre bort.
- Eyyyy, not cool! sa Michael och flinade. Han reste på sig och sprang och hämtade sin vante. Samtidigt hann jag resa på mig och borsta av mig lite snö.
Han böjde sig fram för att ta upp sin vante, då passade jag på. Jag sprang mot honom och precis när han rest på sig så hoppade jag på hans rygg. Han välte Nästan, men bara nästan omkull. Han tog mina händer och drog bort dem från honom, så att jag blev tvungen att ställa mig upp. Jag försökte knuffa honom framlänges, men inget hände. Baklänges, inget hände. Sidorna, inget hände. Han vände sig lugnt om och höll undan mina händer ifrån honom.
- You're trying so hard... flinade han.
- I'll stop if you give up! flinade jag och försökte ta mig ur hans grepp.
- Fine, i give up... sa Michael och släppte mina händer. Jag log mot honom.
- Thank you. sa jag och kysste honom på kinden. Han rodnade.
Lite senare satt vi inne i gillestugan i varsin fotölj inför en öppen spis. Vi drack varm choklad, eller skulle... men den var för varm.
Jag drog chokladen mot munnen och blåste på den, sedan lät jag mina läppar nudda den sakta samtidigt som jag tog in pytte lite i munnen. Det brändes på tungan. Och med lite för snabb fart drog jag den bort ifrån mitt ansikte. Vilket orsakade att jag spillde ut i mitt knä, på mitt lår. Jag ställde chokladen på bordet framför samtidigt som jag bet ihop för att inte skrika. Michael såg på mig.
- what happend? frågade han. Jag försökte se neutral ut.
- Oh nothing... The chocolate has cooled down, so you can take a zip... sa jag krystat och klämde fram ett leende för att dölja smärtan från låret och tungan.
Michael tog upp sin choklad med ett leende. Men han såg ändå misstänksamt på den.
- It doesn't seem that cooled down... sa han och kollade på röken som den gav ifrån sig.
- It is... sa jag och log. Han ryckte på axlarna och tog chokladen mot sin mun, och tog sedan en stor klunk. Den klunken nådde in i munnen, sedan kom den sprutande ut ur munnen samtidigt som han tappade koppen ner på sitt ben. Jag började gapskratta, även fast jag såg att han fick ont.
- SMELLY- JELLY- HUGSJGOPIJGOS! röt Michael och försökte få luft.
- Why did you do that?! sa han frustrerat. Jag slutade skratta och gick istället fram till honom och satte mig i hans knä, så att jag var vänd mot honom. Jag la mina armar runt hans hals.
- I'm sorry... I didn't think you would fall for it. sa jag och flinade. Han försökte att inte le.
- Well it wasn't funny.. Sa han och såg ner i golvet. Det tänkte jag inte svara på.
- Are you still hurting? frågade jag bara. Han nickade lite tyst.
- You're a bad girl... Sa han och kunde inte låta bli att le.
- And bad girls need to be punished! sa han och lyfte upp mig.
- Michael no! sa jag.
- Michael YES! sa han. Han bar in mig i rummet där vi skulle sova i natt. Där fanns i princip en bäddsoffa, ett bord, en tv och tvspel, och ett element. Han fällde ut bäddsoffan med bara en arm och lät mig sedan sätta mig på den. Han sprang ut ur rummet och kom tillbaka med en tändsticksask och några värmeljus. Värmeljusen spred han ut över golvet och tände. Han drog för gardinerna och stängde dörren. Han satte på elementet så att det skulle bli varmare. Sedan satte han sig framför mig på bäddsoffan.
- Michael, how is this punishment? frågade jag, han la ett finger över mina läppar. Sedan började han sjunga.
- Girl, close your eyes. Let that rhythm get into you. Don't try to fight it. There ain't nothing that you can do. Relax your mind, lay back and groove with mine. You gotta feel that heat, and we can ride the boogie. Share that beat of love. I wanna rock with you, all night. Dance you into day, sunlight. I wanna rock with you, rock the night away.
----------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 50
Hela min famn var fylld av välformade snöbollar. Jag smög runt en gillestuga på jakt efter honom. Plötsligt fick jag en snöboll i huvudet, UPPIFRÅN!  Jag kollade upp och såg nästa snöboll komma flygande. Jag undervek den och såg sedan Michael sitta i ett träd. Han garvade. Jag kastade en snöboll mot honom, han tänkte skydda sig med händerna, men när han släppte där han höll i sig och sedan fick en snöboll i magen så for han ner baklänges i en snödriva. Jag började skratta. Han gjorde en snöboll och kastade den mot mig. Jag kastade flertal mot honom, och två av dem träffade hans ben. Michael tog upp en näve snö och sprang efter mig. Jag började springa bort från honom, men råkade snubbla på mina egna klumpiga fötter. Jag kände hur han hoppade på mig, drog ut min jacka och tröja i halsen och proppade i snö. Jag tog snö från marken och försökte brotta ner honom, men han var för stark. Han tog mer snö och proppade innanför min jacka. Jag skrek till då den kalla snön nuddade min hud.
Vi båda skrattade hysteriskt. Han låg över mig och försökte att hindra mig från att komma upp. Jag fick tag i en av hans vantar och slet av honom den. Sedan kastade jag den lite längre bort.
- Eyyyy, not cool! sa Michael och flinade. Han reste på sig och sprang och hämtade sin vante. Samtidigt hann jag resa på mig och borsta av mig lite snö.
Han böjde sig fram för att ta upp sin vante, då passade jag på. Jag sprang mot honom och precis när han rest på sig så hoppade jag på hans rygg. Han välte Nästan, men bara nästan omkull. Han tog mina händer och drog bort dem från honom, så att jag blev tvungen att ställa mig upp. Jag försökte knuffa honom framlänges, men inget hände. Baklänges, inget hände. Sidorna, inget hände. Han vände sig lugnt om och höll undan mina händer ifrån honom.
- You're trying so hard... flinade han.
- I'll stop if you give up! flinade jag och försökte ta mig ur hans grepp.
- Fine, i give up... sa Michael och släppte mina händer. Jag log mot honom.
- Thank you. sa jag och kysste honom på kinden. Han rodnade.
Lite senare satt vi inne i gillestugan i varsin fotölj inför en öppen spis. Vi drack varm choklad, eller skulle... men den var för varm.
Jag drog chokladen mot munnen och blåste på den, sedan lät jag mina läppar nudda den sakta samtidigt som jag tog in pytte lite i munnen. Det brändes på tungan. Och med lite för snabb fart drog jag den bort ifrån mitt ansikte. Vilket orsakade att jag spillde ut i mitt knä, på mitt lår. Jag ställde chokladen på bordet framför samtidigt som jag bet ihop för att inte skrika. Michael såg på mig.
- what happend? frågade han. Jag försökte se neutral ut.
- Oh nothing... The chocolate has cooled down, so you can take a zip... sa jag krystat och klämde fram ett leende för att dölja smärtan från låret och tungan.
Michael tog upp sin choklad med ett leende. Men han såg ändå misstänksamt på den.
- It doesn't seem that cooled down... sa han och kollade på röken som den gav ifrån sig.
- It is... sa jag och log. Han ryckte på axlarna och tog chokladen mot sin mun, och tog sedan en stor klunk. Den klunken nådde in i munnen, sedan kom den sprutande ut ur munnen samtidigt som han tappade koppen ner på sitt ben. Jag började gapskratta, även fast jag såg att han fick ont.
- SMELLY- JELLY- HUGSJGOPIJGOS! röt Michael och försökte få luft.
- Why did you do that?! sa han frustrerat. Jag slutade skratta och gick istället fram till honom och satte mig i hans knä, så att jag var vänd mot honom. Jag la mina armar runt hans hals.
- I'm sorry... I didn't think you would fall for it. sa jag och flinade. Han försökte att inte le.
- Well it wasn't funny.. Sa han och såg ner i golvet. Det tänkte jag inte svara på.
- Are you still hurting? frågade jag bara. Han nickade lite tyst.
- You're a bad girl... Sa han och kunde inte låta bli att le.
- And bad girls need to be punished! sa han och lyfte upp mig.
- Michael no! sa jag.
- Michael YES! sa han. Han bar in mig i rummet där vi skulle sova i natt. Där fanns i princip en bäddsoffa, ett bord, en tv och tvspel, och ett element. Han fällde ut bäddsoffan med bara en arm och lät mig sedan sätta mig på den. Han sprang ut ur rummet och kom tillbaka med en tändsticksask och några värmeljus. Värmeljusen spred han ut över golvet och tände. Han drog för gardinerna och stängde dörren. Han satte på elementet så att det skulle bli varmare. Sedan satte han sig framför mig på bäddsoffan.
- Michael, how is this punishment? frågade jag, han la ett finger över mina läppar. Sedan började han sjunga.
- Girl, close your eyes. Let that rhythm get into you. Don't try to fight it. There ain't nothing that you can do. Relax your mind, lay back and groove with mine. You gotta feel that heat, and we can ride the boogie. Share that beat of love. I wanna rock with you, all night. Dance you into day, sunlight. I wanna rock with you, rock the night away.
----------------------------------------------------------------------------------------------
O________O Kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Mikegasm

Mohahahah!!! Ohlala!!<333

2012-01-27 @ 17:21:37
Postat av: Saraa.

MEEER.

2012-01-28 @ 14:48:24
Postat av: Mrs.JacksonFreak

YUM!!! xD hahaha naaw tänk bara på att det är ni som är Sandra som jag gör xD så döööörrrr man!!!!! xD <3 vad blire i nästa kapitel?? "Can you fell it"?? :D <3 Meeeeer!! xD <3

2012-01-29 @ 12:21:04

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback