The girl is mine (del 41)

Nu kommer kapitel 41 :D
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 41
- FUCK YOU MICHAEL!
- Sandra, calm down, It was just a joke!
- But why would you scare me like that?
- Cause I wanted you to see what could have happend.
- Well you scared me, real bad... sa jag och begravde mitt ansikte i mina handflator.
- Aw, come here... you really got THAT scared? sa Michael och la sina armar omkring mig och kysste mig på huvudet.
Han lekte med mitt hår och nynnade för mig. Jag skulle ge igen, kanske inte med att skrämma honom... men på något vis. Men inte än... det får vänta.
Jag kollade upp mot honom och pussade honom lätt på munnen. Han log. Vi åkte tillbaka till ön där vi bodde, men gick till andra sidan ön, det var tomt på den stranden.
Vi la ut en filt för att fika och placerade ut allt över filten. Sedan tog vi varsin handuk och bytte om till torra kläder. Jag - klänning, Michael - nya badshorts och en blå t-shirt.
Vi tog varsin bulle och hällde upp dricka i våra glas.
- I like that dress. Sa Michael och flinade. Jag himlade med ögonen.
- That's because you bought it for me. svarade jag och log. Jag tog ett bett på bullen.
- I know! Sa Michael och tog sitt andra bett. Han åt upp den ganska fort och såg sedan bedjande på mig.
- Okay you can have a cupcake. Sa jag. Han log och höll i den som om den betydde allt för honom. Jag skakade på huvudet och åt upp min bulle.
Sedan tog jag också en cupcake. Vi satt och snackade, åt och skrattade ett ganska långt tag, tills jag råkade gäspa och Michael frågade om jag var trött.
- A bit, we didn't get that much sleep last night, since Latoya and Mira tricked us. Svarade jag och började packa ihop lite fika som var över.
- Aw, come here goat-girl. Sa Michael och pekade att jag skulle sätta mig bredvid honom. Jag packade ihop det sista och gick och satte mig bredvid honom. Han la sig ner och jag la mig ner med huvudet mot hans bröst. Han strök med handen över min kind. Jag log och blundade. Jag hörde hur hans andetag blev långsammare och långsammare. Och sedan föll han i sömn.
- I love you.... viskade jag och satte mig upp. Jag pussade honom lätt på munnen som var lite halvöppen. Sedan kom jag på det, vi låg inte på filten längre, utan bara på sanden. Det var dags att ge igen.
*Någon timme senare*
Jag satt och spelade spel på Michaels mobil som jag hittat i påsen med kläderna. Michael vaknade äntligen upp.
- What's this? sa han och försökte sätta sig upp. Men sanden var för tjock och han var för trött. Jag hade begravt hela Michael (Utom huvudet) i sand!
Men det var inte allt... jag hade placerat lite vatten över hans kropp innan, så när han skulle få bort sanden så skulle han ändå vara sandig.
Jag flinade stort.
- I didn't do it... sa jag och bet mig i underläppen.
- Oh i get it, you did this as revenge! Would you please help me up? Jag skakade på huvudet och satte mig på knä över honom. Eller ja, över den vackra sandskulpturen.
Jag kysste honom i pannan och hämtade sedan hans solglasögon och satte på honom dem.
- You've done a real good job with this goat- girl, would you PLEASE help me? bad han. Jag skakade på huvudet.
- Pretty please? jag skakade på huvudet igen.
- Pretty pretty pretty most beautiful person in the world please? Jag skakade på huvudet igen och flinade ännu större.
- I'll give you whatever you want! Jag höjde ett ögonbryn.
- Like, anything? han försökte nicka.
- Yepp, Anything! Jag log och började gräva upp honom. När han äntligen var fri så reste han sig upp och överfallde mig med en kittel- attack.
Plötsligt hördes en liten melodi spelas upp. Michael tog upp sin mobil som låg på filten och klickade på svara. Han höll ut ett finger som signal att jag skulle vara tyst.
- This is Michael Jackson, who am i speaking with? sa han och hade kvar leendet på läpparna. Men plötsligt försvann det där leendet. Han såg rädd ut.
- They did WHAT? sa han. Jag kollade frågande på honom.
- I want to listen to it! And if it's not done we're starting all over again. Michael la en hand framför sin mun och lyssnade när personen i telefonen talade.
- I'll go home, right away! sa han, han sa adjö och sedan la han på.
- What happend? frågade jag oroligt och såg på honom. Han tog av sig sina solglasögon och satte sig ner på filten. Han strök en hand igenom hans hår. Jag satte mig bredvid honom.
- Everything is ruined! sa han och kollade ut över stranden. Jag la min han på hans axel.
- Don't say that, please tell me... what happened? sa jag. Han kollade mig i ögonen.
- Thriller... they ruined it in the mix. Jag svarade inte, vad skulle jag svara? Allt jobb han lagt ner på det albumet.
- I have to go back to Encino. Now...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 41
- FUCK YOU MICHAEL!
- Sandra, calm down, It was just a joke!
- But why would you scare me like that?
- Cause I wanted you to see what could have happend.
- Well you scared me, real bad... sa jag och begravde mitt ansikte i mina handflator.
- Aw, come here... you really got THAT scared? sa Michael och la sina armar omkring mig och kysste mig på huvudet.
Han lekte med mitt hår och nynnade för mig. Jag skulle ge igen, kanske inte med att skrämma honom... men på något vis. Men inte än... det får vänta.
Jag kollade upp mot honom och pussade honom lätt på munnen. Han log. Vi åkte tillbaka till ön där vi bodde, men gick till andra sidan ön, det var tomt på den stranden.
Vi la ut en filt för att fika och placerade ut allt över filten. Sedan tog vi varsin handuk och bytte om till torra kläder. Jag - klänning, Michael - nya badshorts och en blå t-shirt.
Vi tog varsin bulle och hällde upp dricka i våra glas.
- I like that dress. Sa Michael och flinade. Jag himlade med ögonen.
- That's because you bought it for me. svarade jag och log. Jag tog ett bett på bullen.
- I know! Sa Michael och tog sitt andra bett. Han åt upp den ganska fort och såg sedan bedjande på mig.
- Okay you can have a cupcake. Sa jag. Han log och höll i den som om den betydde allt för honom. Jag skakade på huvudet och åt upp min bulle.
Sedan tog jag också en cupcake. Vi satt och snackade, åt och skrattade ett ganska långt tag, tills jag råkade gäspa och Michael frågade om jag var trött.
- A bit, we didn't get that much sleep last night, since Latoya and Mira tricked us. Svarade jag och började packa ihop lite fika som var över.
- Aw, come here goat-girl. Sa Michael och pekade att jag skulle sätta mig bredvid honom. Jag packade ihop det sista och gick och satte mig bredvid honom. Han la sig ner och jag la mig ner med huvudet mot hans bröst. Han strök med handen över min kind. Jag log och blundade. Jag hörde hur hans andetag blev långsammare och långsammare. Och sedan föll han i sömn.
- I love you.... viskade jag och satte mig upp. Jag pussade honom lätt på munnen som var lite halvöppen. Sedan kom jag på det, vi låg inte på filten längre, utan bara på sanden. Det var dags att ge igen.
*Någon timme senare*
Jag satt och spelade spel på Michaels mobil som jag hittat i påsen med kläderna. Michael vaknade äntligen upp.
- What's this? sa han och försökte sätta sig upp. Men sanden var för tjock och han var för trött. Jag hade begravt hela Michael (Utom huvudet) i sand!
Men det var inte allt... jag hade placerat lite vatten över hans kropp innan, så när han skulle få bort sanden så skulle han ändå vara sandig.
Jag flinade stort.
- I didn't do it... sa jag och bet mig i underläppen.
- Oh i get it, you did this as revenge! Would you please help me up? Jag skakade på huvudet och satte mig på knä över honom. Eller ja, över den vackra sandskulpturen.
Jag kysste honom i pannan och hämtade sedan hans solglasögon och satte på honom dem.
- You've done a real good job with this goat- girl, would you PLEASE help me? bad han. Jag skakade på huvudet.
- Pretty please? jag skakade på huvudet igen.
- Pretty pretty pretty most beautiful person in the world please? Jag skakade på huvudet igen och flinade ännu större.
- I'll give you whatever you want! Jag höjde ett ögonbryn.
- Like, anything? han försökte nicka.
- Yepp, Anything! Jag log och började gräva upp honom. När han äntligen var fri så reste han sig upp och överfallde mig med en kittel- attack.
Plötsligt hördes en liten melodi spelas upp. Michael tog upp sin mobil som låg på filten och klickade på svara. Han höll ut ett finger som signal att jag skulle vara tyst.
- This is Michael Jackson, who am i speaking with? sa han och hade kvar leendet på läpparna. Men plötsligt försvann det där leendet. Han såg rädd ut.
- They did WHAT? sa han. Jag kollade frågande på honom.
- I want to listen to it! And if it's not done we're starting all over again. Michael la en hand framför sin mun och lyssnade när personen i telefonen talade.
- I'll go home, right away! sa han, han sa adjö och sedan la han på.
- What happend? frågade jag oroligt och såg på honom. Han tog av sig sina solglasögon och satte sig ner på filten. Han strök en hand igenom hans hår. Jag satte mig bredvid honom.
- Everything is ruined! sa han och kollade ut över stranden. Jag la min hand på hans axel.
- Don't say that, please tell me... what happened? sa jag. Han kollade mig i ögonen.
- Thriller... they ruined it in the mix. Jag svarade inte, vad skulle jag svara? Allt jobb han lagt ner på det albumet.
- I have to go back to Encino. Now...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni vill läsa nästa kapitel också :D
skriv en liten kommentar :) <3

Kommentarer
Postat av: Saraa.

MER ELVIRA.

2012-01-11 @ 16:15:19
Postat av: Mikegasm

Moooooooooooooore!!!!!!!!!!!:DD

2012-01-11 @ 16:54:59
Postat av: Mrs.JacksonFreak

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STAY WITH HEEEEERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(((((((((((((((((((((((((((((((((((( D: WHHHHYYYYYYYY?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STÖRTBÖLAR WÄÄHÄÄHÄÄHÄHÄHÄ!!!!! Meeeeeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2012-01-12 @ 07:20:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback