The girl is mine (del 40)

Förlåt för dålig uppdatering, men nu är ni ikapp mig! så jag skriver som en tok...
Här är iaf del 40...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 40
- yes! svarade jag och log mot honom. Jag torkade bort några tårar.
- i can't believe i even thought of getting you out of my life... i love you the most Michael! sa jag och snörvlade. Vi kramades hårt.
Han torkade bort mina tårar med sin tumme när han la sin hand mot min haka.
- Promise you'll break up with that Dan... sa Michael och log. Jag tog tag i hans hand och försökte också le.
- I promise i'll break his heart, again..
- Mrs. Jackson, what can i get you for breakfast? Log jag mot Katherine. Jag höll i en stekspade och hade ett rött förkläde runt midjan. Håret var uppsatt i en toffs och jag hade på mig en blå och gul solklänning. Katherine såg förvånat på mig där hon kom ut i en röd morgonrock.
- These cupcakes are delicious! sa Michael ifrån köksbordet, jag vände mig om och såg hur han tuggade på en av de blå. Vi hade stått resten av natten och bakat och gjort frukost till de andra... eller ja... tills Michael råkade somna på köksbordet och jag fick jobba själv.
- Nah- uh.... sa jag och tog den ifrån honom. Han svalde det han hade i munnen.
- You're mean! sa han och la armarna över bröstet och putade med underläppen. Jag böjde mig ner och pussade honom i pannan. Katherine skrockade lite lätt.
- When did you kids woke up? frågade Katherine och kollade på plåtarna med cupcakes, tallrikarna med ägg och bacon och de färdiga mackorna.
- A few hours ago... log jag och gick fort och vände på några bacon som inte var helt klara än. Några andra kom ut ur sina sovrum.
- OH BOY! MUFFINS! hojtade pappa och sprang fram till plåterna.
- Michael... make sure he doesn't eat one yet... we're saving them for AFTER breakfast. sa jag och visade alla andra till bordet.
- I'm sorry, what did you say? sa Michael, jag vände mig om och han skulle precis ta en tugga av en rosa cupcake. Samtidigt som pappa svalde för sitt liv och skulle ta en till! Joseph kom ut ur sitt och Katherines rum, han hade tagit på sig kläder.
- I'm going out fishing... muttrade han och började gå mot dörren.
- I följer with! Skrek pappa och tog ett fat äggröra, la på några bacon och en cupcake. Sedan rusade han efter Joseph. De försvann ut.
Det var strålande sol ute, endast några moln som låg åt öster. Pappa och Joseph stod och räknade hur många fiskar de fått. Och konstigt nog verkade de komma överräns.
Michael och jag kom på att vi skulle ut och utforska med båten, så vi tog med en frysbox med fika, en väska med ombyte, och sedan en kikare.
Michael hade en vit t-shirt och badshorts på sig, jag hade ett vitt linne och en korta jeans-shorts med badkläder under. Båda hade sandaler. Vi hoppade ner i motorbåten och bar ner sakerna.
- Put it on the port side. sa jag och la väskan åt babord.
- what's port side? frågade han och kliade sig lite i nacken. Jag pekade åt höger. Han la sakerna åt höger. Sedan startade jag motorn.
En bit ut så stannade vi och bestämde oss för att bada. Michael reste sig för att ta av sig sina sandaler. Så han stod på ett ben och knäppte upp dem.
Och då kom såklart vågorna skvalpande som blivit när vi vänt båten. Michael vinglade till och tappade balansen. Han for över båtkanten och ner med ett dyk i vattnet.
Jag började gapskratta tills jag fick tårar i ögonen. Men plötsligt kom chocken. Michael kom inte upp direkt igen... han var kvar under vattnet!
Jag sprang fram till båtkanten och kollade ner i det klara vattnet. Jag såg honom inte någonstans!
- MICHAEL! skrek jag och skyndade av med sandalerna. Sedan dök jag i efter honom.
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 40
- yes! svarade jag och log mot honom. Jag torkade bort några tårar.
- i can't believe i even thought of getting you out of my life... i love you the most Michael! sa jag och snörvlade. Vi kramades hårt.
Han torkade bort mina tårar med sin tumme när han la sin hand mot min haka.
- Promise you'll break up with that Dan... sa Michael och log. Jag tog tag i hans hand och försökte också le.
- I promise i'll break his heart, again..
- Mrs. Jackson, what can i get you for breakfast? Log jag mot Katherine. Jag höll i en stekspade och hade ett rött förkläde runt midjan. Håret var uppsatt i en toffs och jag hade på mig en blå och gul solklänning. Katherine såg förvånat på mig där hon kom ut i en röd morgonrock.
- These cupcakes are delicious! sa Michael ifrån köksbordet, jag vände mig om och såg hur han tuggade på en av de blå. Vi hade stått resten av natten och bakat och gjort frukost till de andra... eller ja... tills Michael råkade somna på köksbordet och jag fick jobba själv.
- Nah- uh.... sa jag och tog den ifrån honom. Han svalde det han hade i munnen.
- You're mean! sa han och la armarna över bröstet och putade med underläppen. Jag böjde mig ner och pussade honom i pannan. Katherine skrockade lite lätt.
- When did you kids woke up? frågade Katherine och kollade på plåtarna med cupcakes, tallrikarna med ägg och bacon och de färdiga mackorna.
- A few hours ago... log jag och gick fort och vände på några bacon som inte var helt klara än. Några andra kom ut ur sina sovrum.
- OH BOY! MUFFINS! hojtade pappa och sprang fram till plåterna.
- Michael... make sure he doesn't eat one yet... we're saving them for AFTER breakfast. sa jag och visade alla andra till bordet.
- I'm sorry, what did you say? sa Michael, jag vände mig om och han skulle precis ta en tugga av en rosa cupcake. Samtidigt som pappa svalde för sitt liv och skulle ta en till! Joseph kom ut ur sitt och Katherines rum, han hade tagit på sig kläder.
- I'm going out fishing... muttrade han och började gå mot dörren.
- I följer with! Skrek pappa och tog ett fat äggröra, la på några bacon och en cupcake. Sedan rusade han efter Joseph. De försvann ut.
Det var strålande sol ute, endast några moln som låg åt öster. Pappa och Joseph stod och räknade hur många fiskar de fått. Och konstigt nog verkade de komma överräns.
Michael och jag kom på att vi skulle ut och utforska med båten, så vi tog med en frysbox med fika, en väska med ombyte, och sedan en kikare.
Michael hade en vit t-shirt och badshorts på sig, jag hade ett vitt linne och en korta jeans-shorts med badkläder under. Båda hade sandaler. Vi hoppade ner i motorbåten och bar ner sakerna.
- Put it on the port side. sa jag och la väskan åt babord.
- what's port side? frågade han och kliade sig lite i nacken. Jag pekade åt höger. Han la sakerna åt höger. Sedan startade jag motorn.
En bit ut så stannade vi och bestämde oss för att bada. Michael reste sig för att ta av sig sina sandaler. Så han stod på ett ben och knäppte upp dem.
Och då kom såklart vågorna skvalpande som blivit när vi vänt båten. Michael vinglade till och tappade balansen. Han for över båtkanten och ner med ett dyk i vattnet.
Jag började gapskratta tills jag fick tårar i ögonen. Men plötsligt kom chocken. Michael kom inte upp direkt igen... han var kvar under vattnet!
Jag sprang fram till båtkanten och kollade ner i det klara vattnet. Jag såg honom inte någonstans!
- MICHAEL! skrek jag och skyndade av med sandalerna. Sedan dök jag i efter honom.
-----------------------------------------------------------------------------------------
O________O Mer? <3

Kommentarer
Postat av: Saraa.

OH NO! LÄGG UT MER VIRUS, OMG MER.

2012-01-04 @ 14:50:36
Postat av: Mikegasm

Ramagaaaad!!!!!!!!!!! Mer mer mer mer mer mer [.....] mer mer mer!!!!!!!!!!

2012-01-04 @ 15:07:46
Postat av: Mrs.JacksonFreak

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DDDDD: Naaajj!! Naaajj!! Naaajj!! :((( Jag vet redan vasd som händer men ändå! Hjääääääääääääääälllllllllllllpppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer!!!! xD

2012-01-10 @ 16:11:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback