The girl is mine (del 22)

lawl <3
------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 22
Michaels rum var stort, en stor säng i mitten, ett skrivbord på hörnet och en bokhylla där och en annan hylla där. En dörr till en walk in closet på sidan och så vidare.
- i apoligize for Marlons behavior... sa Michael och gick runt i sitt rum, han pillade på några av hans saker.
- oh, that's ok... but i want you to apoligize for something else... sa jag och satte mig på hans säng.
- i'm sorry i didn't tell you that my family would be here, but it's just them.. and Joseph. sa han och satte sig bredvid mig.
- i'm ok with it, but why didn't you tell me?... sa jag och såg upp mot honom.
- cause i where afraid you wouldn't want to come...
- you're family is sweet, of couse i would like to come here, but you should have told me... sa jag
- yeah i know, i'm very sorry. svarade han och flyttade lite närmare.
Han kysste mig sedan, hans mjuka läppar mötte mina, jag kände hur hans varma tunga tog kontakt med min, och han bet mig sedan retsamt i underläppen.
Vi båda slöt ögonen, och jag la mig långsamt bakåt. Han följde med så att han hamnade över mig. Plötsligt for dörren upp, Michael avslutade kyssen våldsamt genom att i princip göra hål i min underläpp och sätta sig upp chockat och uppskrämt. Jag rörde mig inte ur fläcken, utan låg kvar där med armbågarna på sängen.
Joseph, Michael's pappa kom in.
- Kathy told me i should say hello boy.. hello... sa han och kollade på Michael, han gick in i rummet som om han ägde varenda del av det.
- Hello Joseph... sa Michael, han verkade ganska rädd. Jag la handen för min blödande läpp.
- soo this is yo little hoe you've been pimpin, she's white mike... just like yo other girl! fräste Joseph.
Jag kände mig otroligt obekväm, jag satte mig upp med handen för munnen. Jag tänkte att Michael skulle säga ifrån, men han höll tyst, han ryckte lite i munnen.
- Joseph! hörde jag Katherine ropa och hon kom haltande in i rummet.
- don't you dare act like that with this girl, she's very nice and Michael is crazy about her! sa Katherine, hon lät arg. Den enda som kunde få Joseph och lyda, var hon.
- thank you mother... mimade Michael, och Katherine och Joseph gick ut ur rummet. De stängde dörren, och man hörde hur en diskution började där ute.
Michael vände sig mot mig.
- oh my god what happened to your lip?! nästan skrek han. Jag kom på att jag sänkt handen. Jag höjde ögonbrynen.
- oh... i'm sorry! sa han och förstod.
- but you know what, i kind of like it. sa han och log busigt. Men jag var inte så lätt charmad nu längre.
- did you hear what your father called me, and just the way that he acted... why didn't you say something? sa jag med besviket tonfall.
- i'm sorry, but it's just... i'm a afraid of him. would you like to say something against that... monster? sa Michael och hans leende sjönk ner och han fäste blicken på sina skor.
- but he's your dad, and you're a grown man... are you realizing that you've been saying "i'm sorry" like 5 times since we got into this room?
- no, to me he's just Joseph... i don't get to call him dad. And he abused me all my childhood, still i try to have respect for him. But god in heaven knows what happens if i would say something against him, he would kick my ass, he would beat the crap out of me. And i'm sorry for saying "i'm sorry" so many times. sa han med en djup suck.
- are you sure, have you ever tried?
- oh yeah, when we were kids i where the one who threw shoes at him, who'd run and hide and say something mean back. I was so fast he couldn't catch me most of the times, but when he did catch me. oh my god! sa han och såg mig djupt in i ögonen. Jag trodde honom verkligen, han lät så säker. Jag förstod hans smärta och hur hemskt det hade varit att växa upp med Joseph. Han förklarade hela historian, och till slut satt jag bara där mållös, men jag höll fast vid åsikten att jag tyckte han skulle våga säga emot honom lite mer, visst var Joseph gammal boxare, men Michael var vuxen och kan ju inte låta sin pappa bestämma hela livet.
Vi spelade kort ett litet tag, sedan hörde vi från nedervåningen:
- Mum! I'm going out with Barry.. i'll be back in a few hours... det var Latoya som ropade.
- Ok, have a great time. ropade Katherine tillbaka.
- come on! Sa Michael uppspelt när ytterdörren stängdes igen. Han tog min hand och drog med mig ut i hallen.
- what are we going to do? frågade jag, han drog in mig i Latoyas rum.
Det var skinande rent, det bokstavligen blänkte och speglades i möblerna! Michael öppnade en liten vit låda fylld med läppstift.
Han tog ett skinande rött och skruvade upp det så högt som det gick. Det var helt nytt...
- Michael, what are you doing?
- don't worry, i just have to! Skrattade han och skrev något på en vit spegel på väggen.
"ugly face right here" stod det högst upp och en liten pil nedåt.
- now when latoya will look in the mirror....
- that's so unmuture... sa jag men kunde inte låta bli att fnissa. Men han var inte klar så... Han sprang ut ur rummet, men kom lika fort tillbaka.
I ena handen hade han en sprutgräddeflaska och i den andra en hink...
- here, fill this with water! sa han och gapskrattade. Jag gjorde som han sa, och fyllde hinken med vatten. Samtidigt fyllde han några par skor med grädde.
Han fyllde en mascara med bläck och hittade en mus utanför som han jättegärna släppte lös i Latoyas säng.
- you're an evil, evil, evil man.. konstaterade jag till honom.
- Noo, it's just that me and her are having a war, it started when we where kids, we just give each other the worst pranks.. skrattade han och försökte hålla musen bekvämt på sängen. Vi lämnade hennes dörr vidöppen med hinken med vatten på dörrens topp.
- DINNER! ropade Katherine från köket, vi lämnade hennes rum sådär, och när Latoya skulle komma hem var Michael spänd på en reaktion...
------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 22
Michaels rum var stort, en stor säng i mitten, ett skrivbord på hörnet och en bokhylla där och en annan hylla där. En dörr till en walk in closet på sidan och så vidare.
- i apoligize for Marlons behavior... sa Michael och gick runt i sitt rum, han pillade på några av hans saker.
- oh, that's ok... but i want you to apoligize for something else... sa jag och satte mig på hans säng.
- i'm sorry i didn't tell you that my family would be here, but it's just them.. and Joseph. sa han och satte sig bredvid mig.
- i'm ok with it, but why didn't you tell me?... sa jag och såg upp mot honom.
- cause i where afraid you wouldn't want to come...
- you're family is sweet, of couse i would like to come here, but you should have told me... sa jag
- yeah i know, i'm very sorry. svarade han och flyttade lite närmare.
Han kysste mig sedan, hans mjuka läppar mötte mina, jag kände hur hans varma tunga tog kontakt med min, och han bet mig sedan retsamt i underläppen.
Vi båda slöt ögonen, och jag la mig långsamt bakåt. Han följde med så att han hamnade över mig. Plötsligt for dörren upp, Michael avslutade kyssen våldsamt genom att i princip göra hål i min underläpp och sätta sig upp chockat och uppskrämt. Jag rörde mig inte ur fläcken, utan låg kvar där med armbågarna på sängen.
Joseph, Michael's pappa kom in.
- Kathy told me i should say hello boy.. hello... sa han och kollade på Michael, han gick in i rummet som om han ägde varenda del av det.
- Hello Joseph... sa Michael, han verkade ganska rädd. Jag la handen för min blödande läpp.
- soo this is yo little hoe you've been pimpin, she's white mike... just like yo other girl! fräste Joseph.
Jag kände mig otroligt obekväm, jag satte mig upp med handen för munnen. Jag tänkte att Michael skulle säga ifrån, men han höll tyst, han ryckte lite i munnen.
- Joseph! hörde jag Katherine ropa och hon kom haltande in i rummet.
- don't you dare act like that with this girl, she's very nice and Michael is crazy about her! sa Katherine, hon lät arg. Den enda som kunde få Joseph och lyda, var hon.
- thank you mother... mimade Michael, och Katherine och Joseph gick ut ur rummet. De stängde dörren, och man hörde hur en diskution började där ute.
Michael vände sig mot mig.
- oh my god what happened to your lip?! nästan skrek han. Jag kom på att jag sänkt handen. Jag höjde ögonbrynen.
- oh... i'm sorry! sa han och förstod.
- but you know what, i kind of like it. sa han och log busigt. Men jag var inte så lätt charmad nu längre.
- did you hear what your father called me, and just the way that he acted... why didn't you say something? sa jag med besviket tonfall.
- i'm sorry, but it's just... i'm a afraid of him. would you like to say something against that... monster? sa Michael och hans leende sjönk ner och han fäste blicken på sina skor.
- but he's your dad, and you're a grown man... are you realizing that you've been saying "i'm sorry" like 5 times since we got into this room?
- no, to me he's just Joseph... i don't get to call him dad. And he abused me all my childhood, still i try to have respect for him. But god in heaven knows what happens if i would say something against him, he would kick my ass, he would beat the crap out of me. And i'm sorry for saying "i'm sorry" so many times. sa han med en djup suck.
- are you sure, have you ever tried?
- oh yeah, when we were kids i where the one who threw shoes at him, who'd run and hide and say something mean back. I was so fast he couldn't catch me most of the times, but when he did catch me. oh my god! sa han och såg mig djupt in i ögonen. Jag trodde honom verkligen, han lät så säker. Jag förstod hans smärta och hur hemskt det hade varit att växa upp med Joseph. Han förklarade hela historian, och till slut satt jag bara där mållös, men jag höll fast vid åsikten att jag tyckte han skulle våga säga emot honom lite mer, visst var Joseph gammal boxare, men Michael var vuxen och kan ju inte låta sin pappa bestämma hela livet.
Vi spelade kort ett litet tag, sedan hörde vi från nedervåningen:
- Mum! I'm going out with Barry.. i'll be back in a few hours... det var Latoya som ropade.
- Ok, have a great time. ropade Katherine tillbaka.
- come on! Sa Michael uppspelt när ytterdörren stängdes igen. Han tog min hand och drog med mig ut i hallen.
- what are we going to do? frågade jag, han drog in mig i Latoyas rum.
Det var skinande rent, det bokstavligen blänkte och speglades i möblerna! Michael öppnade en liten vit låda fylld med läppstift.
Han tog ett skinande rött och skruvade upp det så högt som det gick. Det var helt nytt...
- Michael, what are you doing?
- don't worry, i just have to! Skrattade han och skrev något på en vit spegel på väggen.
"ugly face right here" stod det högst upp och en liten pil nedåt.
- now when latoya will look in the mirror....
- that's so unmuture... sa jag men kunde inte låta bli att fnissa. Men han var inte klar så... Han sprang ut ur rummet, men kom lika fort tillbaka.
I ena handen hade han en sprutgräddeflaska och i den andra en hink...
- here, fill this with water! sa han och gapskrattade. Jag gjorde som han sa, och fyllde hinken med vatten. Samtidigt fyllde han några par skor med grädde.
Han fyllde en mascara med bläck och hittade en mus utanför som han jättegärna släppte lös i Latoyas säng.
- you're an evil, evil, evil man.. konstaterade jag till honom.
- Noo, it's just that me and her are having a war, it started when we where kids, we just give each other the worst pranks.. skrattade han och försökte hålla musen bekvämt på sängen. Vi lämnade hennes dörr vidöppen med hinken med vatten på dörrens topp.
- DINNER! ropade Katherine från köket, vi lämnade hennes rum sådär, och när Latoya skulle komma hem var Michael spänd på en reaktion...
------------------------------------------------------------------------------
är ni också spända på en reaktion? kommentera xD <3

Kommentarer
Postat av: Mrs.FreakyJackson

ZOMG!!!!! xD ahahahah nääää stackars Latoya! Äre därför hon är dum i irl nu?? xD HÄMND!!!!!!!!!!!!!!! hahahahahhahah men stackars Mikeyboy.....

-DUMMAJOSEPHBAJSKORVPRUTTGUBBELILLANÖTSKALBULLDOGOCHMASSAANNATMERSOMINTEKANFÖRKLARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var till Joseph :D Men NUUUUUUUUUU MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSTEEEEEEEEEE DUUUUUUUUUUUUUUU SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FDNFGHSOPG9ORIEUGKCNVKMASXÅOAIFUIOUHGFBMX,C SOPIDGRIUTGHBHMSOCJMXC,NV,SNÅOSE8RGHUHNPXDIUFFFFFFFFFFFFFFF. O_O _ X_X Död

2011-11-18 @ 06:27:32
Postat av: Saraa.

Goooooood!

Skriv mera Elvira! <3

2011-11-20 @ 03:19:48
Postat av: Elvira MikeGasm

hon måste ju berätta om drömmen!! :OOO och den här historien ska jag ha i bokform seriöst... LOVE IT O___________________O!!!!!!!!!!!!!!<333333333333 kom igen mer människa MER!! XD<333333333333333333333333333333333

2011-11-22 @ 09:53:34
Postat av: isabell

mmmeeeerrrrrrrrr

2011-11-28 @ 17:41:30

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback