The girl is mine (del 8)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 8.
Efter att jag vunnit 3 gånger i monopol och vi snackat en lång tid och jag ätit där så gick jag hem.
Direkt när jag klev innanför dörren stod mamma och pappa och höll varandra i händerna framför mig.
- Jaha? Är det typ familjemöte eller vadå? sa jag och tog av mig mina skor.
- Vi tycker han är toppen!! Han verkar underbar! Dessutom blir du berömd! sa pappa.
- Va?
- Vi tycker att du ska satsa på honom, han är perfekt för dig, även om du inte tror det nu!! sa mamma.
- Men hallå? Jag gillar ju honom!! Jag har inte sagt något annat.
- Du skulle kunna lära honom Svenska, gifta dig med honom och skaffa barn!! åh vad perfekt. Jag ska bli morfar! tjöt pappa och dansade runt i en liten ring.
- Du Rolf, ta det lugnt! Sa mamma.
Jag gick förbi dem och in på mitt rum. Så fort jag och Michael är tillsammans igen, så fort turnén är slut och skolan också. Då ska jag flytta ut härifrån!!
Jag gick fram till spegeln, och granskade mig själv. Han gillade mig, han kysste ju mig! Så han måste gilla mig! Men vad ser han hos mig? Plötsligt märkte jag mina föräldrar i dörröppningen.
- Där står hon, blivande fru Jackson! sa mamma och grät en skvätt.
- UTTTTTTTTT! röt jag och stängde dörren med en smäll. Jag hörde ett krash, för de båda ramlade bakåt. Jag låste dörren och satte på tvn.
Efter ett tag så somnade jag, men jag vaknade mitt i natten av att min mobil ringde.
- Hej? sa jag nyvaken.
- Hej älskling! Jag log för mig själv, har han lärt sig svenska??
- Hi, have you learned swedish??!
- Va? Nej, alltså jag är ju svensk? sa någon, och jag hörde att det inte var Michael.
- Vem är du? sa jag oroligt.
- Erik!! Kommer du inte ihåg? Förra året på öland? Vi blev ju kära, och ihop. Och vi har inte gjort slut.
- VA? nej men gud, Erik. Hej hur... vänta lite... VA? vi blev väl inte ihop?
- Jo, kommer du inte ihåg? Vi kysstes ju nästan under bron, tills Mira kom och störde?
- Men det betyder inte att vi är ihop, och i så fall gör jag slut!
- Men jag sitter på flyget mot dig!! jag tänkte överaska dig.
- Nej men herregud, ÅK HEM! Jag har redan en.... jag avbröt mig själv, jag sa ju nyss själv att man inte var ihop för att man kysst varandra.
Vad var Michael och jag? Vänner? Jag såg oss som ett nyblivet par, men det var vi ju inte??
- Har du varit otrogen älskling?
- Hejdå!! Och våga inte besöka mig!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här kmr mer O.o
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 8.
Efter att jag vunnit 3 gånger i monopol och vi snackat en lång tid och jag ätit där så gick jag hem.
Direkt när jag klev innanför dörren stod mamma och pappa och höll varandra i händerna framför mig.
- Jaha? Är det typ familjemöte eller vadå? sa jag och tog av mig mina skor.
- Vi tycker han är toppen!! Han verkar underbar! Dessutom blir du berömd! sa pappa.
- Va?
- Vi tycker att du ska satsa på honom, han är perfekt för dig, även om du inte tror det nu!! sa mamma.
- Men hallå? Jag gillar ju honom!! Jag har inte sagt något annat.
- Du skulle kunna lära honom Svenska, gifta dig med honom och skaffa barn!! åh vad perfekt. Jag ska bli morfar! tjöt pappa och dansade runt i en liten ring.
- Du Rolf, ta det lugnt! Sa mamma.
Jag gick förbi dem och in på mitt rum. Så fort jag och Michael är tillsammans igen, så fort turnén är slut och skolan också. Då ska jag flytta ut härifrån!!
Jag gick fram till spegeln, och granskade mig själv. Han gillade mig, han kysste ju mig! Så han måste gilla mig! Men vad ser han hos mig? Plötsligt märkte jag mina föräldrar i dörröppningen.
- Där står hon, blivande fru Jackson! sa mamma och grät en skvätt.
- UTTTTTTTTT! röt jag och stängde dörren med en smäll. Jag hörde ett krash, för de båda ramlade bakåt. Jag låste dörren och satte på tvn.
Efter ett tag så somnade jag, men jag vaknade mitt i natten av att min mobil ringde.
- Hej? sa jag nyvaken.
- Hej älskling! Jag log för mig själv, har han lärt sig svenska??
- Hi, have you learned swedish??!
- Va? Nej, alltså jag är ju svensk? sa någon, och jag hörde att det inte var Michael.
- Vem är du? sa jag oroligt.
- Erik!! Kommer du inte ihåg? Förra året på öland? Vi blev ju kära, och ihop. Och vi har inte gjort slut.
- VA? nej men gud, Erik. Hej hur... vänta lite... VA? vi blev väl inte ihop?
- Jo, kommer du inte ihåg? Vi kysstes ju nästan under bron, tills Mira kom och störde?
- Men det betyder inte att vi är ihop, och i så fall gör jag slut!
- Men jag sitter på flyget mot dig!! jag tänkte överaska dig.
- Nej men herregud, ÅK HEM! Jag har redan en.... jag avbröt mig själv, jag sa ju nyss själv att man inte var ihop för att man kysst varandra.
Vad var Michael och jag? Vänner? Jag såg oss som ett, men det var vi ju inte??
- Har du varit otrogen älskling?
- Hejdå!! Och våga inte besöka mig!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En liten hemlighet till nästa O.o : Michael är med :D
mer? KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Mrs Michael Jackson ELVIRA u know ;)

BRAAAAAAAAAA!!! KOM IGEN MICHAEL!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-16 @ 23:48:23
URL: http://freeway.devote.se
Postat av: Anonym

BRAAAAAAA SKRIVET!! XD MEER?! :D <3!

2011-06-20 @ 16:54:30
Postat av: Anonym

BRAAAAAAA SKRIVET!! XD MEER?! :D <3!

2011-06-20 @ 16:54:48
Postat av: Frida L

MMMMMMMEEEEEEEEEERRRRRRRRRR! Sjukt bra! <3

2011-06-20 @ 21:08:18
Postat av: emelie co

MEEEEEEEEEEEEEEEEER <3<3<3<3

2011-06-20 @ 23:52:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback