The girl is mine (del 7)

Well, kommentera gärna inlägget innan när ni som inte läst det läser det.
Här kommer mer iaf :D
----------------------------------------------------
Kapitel 7.
Efter att skoldagen var slut hämtade jag mina saker i mitt skåp och gick med Mira hem.
- Jag har fått ett talmeddelande! sa jag. Vi satte oss i bussen och jag tryckte på spela upp.
När jag lyssnade på det fick jag en tår i ögat, och jag log för mig själv. Mitt hjärta bultade, åh! Jag vill träffa honom.
- It was him! utbrast jag och kramade om Mira.
- Hallå, svenska tack? sa hon förvånat.
- Det var han, Michael! Jag ska ringa honom! sa jag och skrattade för mig själv.
- Åh!! GÖR DET!! ropade Mira så högt att alla stirrade på oss. Efter en liten stund så hade de slutat kolla.
Jag slog in hans nummer, och klickade på grön lur. Mira försökte lägga örat mot luren men jag knuffade iväg henne. Vi gick av bussen samtidigt som jag
hörde tonerna. Plötsligt hördes ett "hi", men det var inte Michael.
- Who is this? frågade jag.
- It's Marlon, but it's Michael's phone. Who are you?
- Oh, hi Marlon! Can i speak to Michael? I'm his friend Sandra....
- I've heard about you!! Hold on!! sa Marlon. Berättar Michael om mig för folk? Det värmde till i kinderna. Och jag log stort.
- Vad säger han? viskade Mira, jag knuffade till henne ännu en gång. Och hörde hur Michael kom till telefonen.
- You got my message, hi goat-girl!
- Please stop call me goat-girl skrattade jag. Do you tell people about me?
- Ok, i'll stop. Yeah, why shouldn't i? I'm proud of you.
Jag log ännu större. Hur kan han vara stolt över mig??
- I miss you!! Already, it's crazy. It feels like we where togheter for like, years! And now you've been gone for years! sa jag.
- I miss you too, oh god... i want to end this tour right away, so i can be with you! sa han, det värmde i mig.
- When are your tour going to end? frågade jag.
- In two weaks, but i can ask them for a break. sa han.
- Yay, please! sa jag och började skutta runt.
- And maybe when my tour has ended, and you have ended school you can follow me to encino?
- I would love to! sa jag, och började tänka på att jag skulle ta studenten i år.
- I have to go know, i'm in the middle of a concert actually!
- Oh, i'm sorry! Bye. Good luck, see ya! sa jag. Vi sa hejdå och la på. Jag och Mira gick in till hennes hus. Det låg nästan i skogen.
Mira är en skogsmulle.
- Så, nu får du berätta, hade ni... du vet? frågade hon och satte sig på sin säng.
- Va? NEJ! Hallå vi känner inte varandra SÅ väl, vi kysste varandra and that's it!
- Okej då. Nu spelar vi monopol! sa Mira.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 7.
Efter att skoldagen var slut hämtade jag mina saker i mitt skåp och gick med Mira hem.
- Jag har fått ett talmeddelande! sa jag. Vi satte oss i bussen och jag tryckte på spela upp.
När jag lyssnade på det fick jag en tår i ögat, och jag log för mig själv. Mitt hjärta bultade, åh! Jag vill träffa honom.
- It was him! utbrast jag och kramade om Mira.
- Hallå, svenska tack? sa hon förvånat.
- Det var han, Michael! Jag ska ringa honom! sa jag och skrattade för mig själv.
- Åh!! GÖR DET!! ropade Mira så högt att alla stirrade på oss. Efter en liten stund så hade de slutat kolla.
Jag slog in hans nummer, och klickade på grön lur. Mira försökte lägga örat mot luren men jag knuffade iväg henne. Vi gick av bussen samtidigt som jag
hörde tonerna. Plötsligt hördes ett "hi", men det var inte Michael.
- Who is this? frågade jag.
- It's Marlon, but it's Michael's phone. Who are you?
- Oh, hi Marlon! Can i speak to Michael? I'm his friend Sandra....
- I've heard about you!! Hold on!! sa Marlon. Berättar Michael om mig för folk? Det värmde till i kinderna. Och jag log stort.
- Vad säger han? viskade Mira, jag knuffade till henne ännu en gång. Och hörde hur Michael kom till telefonen.
- You got my message, hi goat-girl!
- Please stop call me goat-girl skrattade jag. Do you tell people about me?
- Ok, i'll stop. Yeah, why shouldn't i? I'm proud of you.
Jag log ännu större. Hur kan han vara stolt över mig??
- I miss you!! Already, it's crazy. It feels like we where togheter for like, years! And now you've been gone for years! sa jag.
- I miss you too, oh god... i want to end this tour right away, so i can be with you! sa han, det värmde i mig.
- When are your tour going to end? frågade jag.
- In two weaks, but i can ask them for a break. sa han.
- Yay, please! sa jag och började skutta runt.
- And maybe when my tour has ended, and you have ended school you can follow me to encino?
- I would love to! sa jag, och började tänka på att jag skulle ta studenten i år.
- I have to go know, i'm in the middle of a concert actually!
- Oh, i'm sorry! Bye. Good luck, see ya! sa jag. Vi sa hejdå och la på. Jag och Mira gick in till hennes hus. Det låg nästan i skogen.
Mira är en skogsmulle.
- Så, nu får du berätta, hade ni... du vet? frågade hon och satte sig på sin säng.
- Va? NEJ! Hallå vi känner inte varandra SÅ väl, vi kysste varandra and that's it!
- Okej då. Nu spelar vi monopol! sa Mira.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommer mer imorgon ;> kommentera!! <3

Kommentarer
Postat av: Mrs Michael Jackson ELVIRA u know ;)

MER IDAG!!!!!!!!!!!!!! AAAAHHh!! IM IN LOVE!! <3 BRA BRA BRA

2011-06-13 @ 20:35:49
URL: http://freeway.devote.se
Postat av: Mrs Michael Jackson ELVIRA u know ;)

MER LOVe!! ohh what a wonderful!! OHH!<3333

2011-06-13 @ 20:43:35
URL: http://freeway.devote.se
Postat av: FannyFreak

mohowooo meerr nu får inte MJ ha sin tour längre nu ska han vara med sandra och de ska gifta sig och få 3 barn och leva lyckliga i alla sina dagar! SLUT! xD nej nej fortsätt skriv<33

2011-06-13 @ 21:45:00
Postat av: M A L V A ♥

Sv; Åh, det hoppas jag med!! :)

2011-06-14 @ 11:04:22
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Emelie

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW VAD GULLIGT!!! <333 MER!!

2011-06-14 @ 15:22:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback