The girl is mine (del 4)

hahhahaha Fanny då xD
aww tack alla för era kommentarer<3 love u!
--------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 4.
- Hej Mira, förlåt att jag inte var hemma när du kom hit. sa jag i telefonen.
- Hej, vart var du? sa Mira.
- Öhm, jag hittade en kompis på väg hem, så vi gick till stranden! sa jag, och ville inte avslöja att det var den hon kallat "freak" eller att det var Michael Jackson.
- OMG det var en kille, eller hur? sa hon.
- Ja... hur visste du?
- Man hör det på dig, du är kär!
- Nej, Nej nej nej nej nej! Eller jo kanske det, men jag känner honom inte så väl!
- Har du kysst honom?
- Nej! Jag måste nog gå nu! Han ska sova över. Säg att jag är sjuk i skolan i morgon.
- Oh la la... sova över...
- Håll bara tyst, HEJDÅ! sa jag och la på, jag kunde inte hjälpa att fnissa en liten stund. Jag bytte om till min pyjamas inne i badrummet. Och kollade mig noga i spegeln.
Sedan låste jag upp dörren och gick in till mitt sovrum där vi bäddat upp med en extra säng. Michael fick låna en pyjamas av pappa och en oöppnad tandborste.
- Mamma, pappa, snälla stör inte nu! bedjade jag, de låg och läste i varsina böcker i sin säng.
- Bli inte gravid, det är allt jag vill säga! sa pappa och kollade oroligt på mig.
- Va? Men hallå, NEJ NEJ NEJ! Vi ska inte.... ÄSCH! suckade jag och stängde dörren till dem.
- Jo men det får ni inte!, hallå? hörde jag pappa säga efter mig. Jag drog en djup suck och gick in i mitt sovrum.
Jag bäddade ner mig i min säng och tog fram en bok jag med.
Michael kom in i sovrummet, pyjamasen var väldigt mycket för stor. Hans lockiga hår såg ganska perfekt ut.
Jag suckade till, av lycka. Jag kunde inte förstå att självaste MICHAEL JACKSON skulle sova över HÄR? Det var ofattbart.
- Why are you staring at me goat-girl? skrattade han och satte sig på extra sängen.
- I'm not staring at you, i was just looking at that pyjamas! sa jag och skakade på huvuvdet.
- Anyway, do you want to watch like a movie or something? sa Michael.
- Of course Monkey-man! What do you want to see? sa jag och reste mig, jag gick till filmhyllan där de stod.
Jag bläddrade fram och tillbaka, jag hade mest Disney filmer. Men det var ju ganska barnsligt att kolla på tänkte nog Michael.
Utan att jag hört det stod han bakom mig.
- You got Peter Pan!! My favourite! sa han och klappade glatt i händerna.
- Do you want to watch it? sa jag och log mot honom.
- Sure! sa han och satte sig i extrasängen. Jag satte i filmen och sprang fort iväg och letade efter popcorn. Jag hittade några, och poppade dem lite fort och tog salt på dem och hällde upp i en skål. Jag tog med 2 glas fanta också. Sedan satt vi båda i min säng istället och kollade på Peter pan. Efter halva filmen kände jag hur Michael's hand la sig i min. Jag kollade på händerna och sedan i hans ansikte. Han kollade tillbaka, och sedan på filmen igen. Jag log för mig själv, jag var i himlen!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 4.
- Hej Mira, förlåt att jag inte var hemma när du kom hit. sa jag i telefonen.
- Hej, vart var du? sa Mira.
- Öhm, jag hittade en kompis på väg hem, så vi gick till stranden! sa jag, och ville inte avslöja att det var den hon kallat "freak" eller att det var Michael Jackson.
- OMG det var en kille, eller hur? sa hon.
- Ja... hur visste du?
- Man hör det på dig, du är kär!
- Nej, Nej nej nej nej nej! Eller jo kanske det, men jag känner honom inte så väl!
- Har du kysst honom?
- Nej! Jag måste nog gå nu! Han ska sova över. Säg att jag är sjuk i skolan i morgon.
- Oh la la... sova över...
- Håll bara tyst, HEJDÅ! sa jag och la på, jag kunde inte hjälpa att fnissa en liten stund. Jag bytte om till min pyjamas inne i badrummet. Och kollade mig noga i spegeln.
Sedan låste jag upp dörren och gick in till mitt sovrum där vi bäddat upp med en extra säng. Michael fick låna en pyjamas av pappa och en oöppnad tandborste.
- Mamma, pappa, snälla stör inte nu! bedjade jag, de låg och läste i varsina böcker i sin säng.
- Bli inte gravid, det är allt jag vill säga! sa pappa och kollade oroligt på mig.
- Va? Men hallå, NEJ NEJ NEJ! Vi ska inte.... ÄSCH! suckade jag och stängde dörren till dem.
- Jo men det får ni inte!, hallå? hörde jag pappa säga efter mig. Jag drog en djup suck och gick in i mitt sovrum.
Jag bäddade ner mig i min säng och tog fram en bok jag med.
Michael kom in i sovrummet, pyjamasen var väldigt mycket för stor. Hans lockiga hår såg ganska perfekt ut.
Jag suckade till, av lycka. Jag kunde inte förstå att självaste MICHAEL JACKSON skulle sova över HÄR? Det var ofattbart.
- Why are you staring at me goat-girl? skrattade han och satte sig på extra sängen.
- I'm not staring at you, i was just looking at that pyjamas! sa jag och skakade på huvuvdet.
- Anyway, do you want to watch like a movie or something? sa Michael.
- Of course Monkey-man! What do you want to see? sa jag och reste mig, jag gick till filmhyllan där de stod.
Jag bläddrade fram och tillbaka, jag hade mest Disney filmer. Men det var ju ganska barnsligt att kolla på tänkte nog Michael.
Utan att jag hört det stod han bakom mig.
- You got Peter Pan!! My favourite! sa han och klappade glatt i händerna.
- Do you want to watch it? sa jag och log mot honom.
- Sure! sa han och satte sig i extrasängen. Jag satte i filmen och sprang fort iväg och letade efter popcorn. Jag hittade några, och poppade dem lite fort och tog salt på dem och hällde upp i en skål. Jag tog med 2 glas fanta också. Sedan satt vi båda i min säng istället och kollade på Peter pan. Efter halva filmen kände jag hur Michael's hand la sig i min. Jag kollade på händerna och sedan i hans ansikte. Han kollade tillbaka, och sedan på filmen igen. Jag log för mig själv, jag var i himlen!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni gillade det!! Det kommer bli skojjigare i nästa kapitel, promise<3
kommentera<3 och om ni vill får ni kommentera fler gånger! Love u <3

Kommentarer
Postat av: AppleheadMjj58

IIIHH MEEE LOVE!!!!!!

fy vad gulligt ^^

jag gillar Miras sett xD hehe <3!

MOOOORREE PLEASE!<3!

2011-06-07 @ 20:33:33
URL: http://boymeetagirl.blogg.se/
Postat av: Sazan

Jätte bra !

mera !!! <333

2011-06-07 @ 22:58:21
URL: http://christianbeadlestory.blogg.se/
Postat av: emelie

MOREEE!!! <333

2011-06-08 @ 21:30:54
Postat av: emelie

MOREEE!!! <333

2011-06-08 @ 21:35:27
Postat av: FannyFreak

Ohlala..sova över! hahaha jag älskar Miras sätt med! xD men snälla skicka in liiiiite längre kapitel tack! man blir galen om man inte får läsa på några timmar...pappan är ju bäst! "bli inte gravid nu bara" jhahahahahahahaha xD

P.s. Jag har läst till kap 27 (eller hur många som är ute) så du kan gärna lägga ut lite fler så att det där äckelgubben dör eller ngt snart! Love your writings!! xD Moooorrrrreeeee!!!!!

hihi längsta kommentaren nu...kul xD

varför fortsätter jag skriva?

haha nu ska jag skicka in det här! xD

2011-06-09 @ 09:31:10

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback