The girl is mine (del 3)

Hhahaha Fanny, du kommenterade om hennes galna föräldrar... vänta bara! xD
Nu kmr iaf mer :D Kommer skriva 1 kapitel varje dag (finns undantag om jag reser bort o.s.v)
-------------------------------------------
Kapitel 3.
- Michael, if you want you can stay here over night!! sa mamma samtidigt som vi åt.
- You have already been very nice to me, it's ok.
- No! Såklart you ska sleepa here!! röt pappa, och jag såg hur Michael ryckte till.
- Michael och jag är klara, så vi går ut en sväng! sa jag på svenska till mina föräldrar och ryckte med mig Michael ut.
Jag skämdes ihjäl, detta gick inte bra.
- Again, i'm so sorry! sa jag och suckade tungt.
Michael skrattade bara, hans vackra skratt värmde inom mig.
- I like your family, even tho i don't really know you! sa han.
Han log stort och jag log ännu större. Jag kollade in i hans ögon, eftersom han inte bar solglasögon.
- I want to get to know you! sa han.
- If you want to, you can stay here over the night. sa jag. But only if you want to! fortsatte jag.
- That would kind of help me, you see. I didn't bring that much money... Yeah sure!
- I'll send away my parents or something, cause i can't handle them. skrattade jag.
- You should be happy you got them, they are nice. sa han och skrattade också.
- Would you like to go to the beach?
- I would love to! sa han och jag tog tag i hans hand, sedan visade jag vägen ner mot stranden. Tell me a little bit more about your self!
I två timmar satt vi på bryggan och pratade om allt mellan himmel och jord, jag log bredare än vad jag gjort på flera år och vi skrattade tillsammans.
Vi hade kul tillsammans. Och skojjade ganska mycket.
- What would you do if i pushed you into the wather? skrattade Michael och bet sig i underläppen.
- That's a strange question. sa jag och kollade undrande på honom, och höll mig för skratt. I would get REALLY happy and jump around in the cold dirty sea.... sa jag sarkastiskt och gjorde en min. Michael härmade minen och det fick oss att få ännu en skrattattack. En liten stund senare började mörkret falla.
Michael bet på sin tumnagel och kollade utmanande på mig.
- What do i get if i jump in and swim around for a while?
- You get cold... skrattade jag och knuffade till honom lite lätt.
- Ok, It's a Deal! But you have to join me! sa han och reste sig upp.
- I won't jump in! Never! sa jag, och kollade när Michael tog av sig sina skor. Jag doppade ena foten i vattnet, inte så kallt som jag trott faktiskt.
Han tog av sig sin tröja och sina byxor, och dök i med bara kalsonger på sig!!
- Oh my god you are crazy!! sa jag när han dök upp igen. Han började rycka i mitt ben.
- It's not THAT cold, come on and join me! sa han och log.
- What if someone see's us? sa jag och tog av mina skor.
- They won't, now comon! log han, jag smälte ihop till en liten degklump som föll ner i vattnet. Kändes det som. Jag behöll tröjan på och underkläderna, sedan hoppade jag i. Jag fick panik, det var iskallt!!
- IT'S COOOOOOOOOOLD! skrek jag. och ruskade på huvudet. Michael skrattade ihjäl sig och skvätte lite vatten på mig.
- Girl you sounded like a goat, goat-girl! skrattade han.
- Well, in the case you are a.... monkey! Monkey-Man. sa jag och skvätte tillbaka. Vi skrattade ännu mer.
- Are u getting tired goat-girl? sa han och kippade efter andan.
- Yes, so we better get inside before i fall a sleep in this ice cold wather! sa jag och skvätte lite mer vatten i ansiktet på honom.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 3.
- Michael, if you want you can stay here over night!! sa mamma samtidigt som vi åt.
- You have already been very nice to me, it's ok.
- No! Såklart you ska sleepa here!! röt pappa, och jag såg hur Michael ryckte till, det såg ut som han blev rädd.
- Michael och jag är klara, så vi går ut en sväng! sa jag på svenska till mina föräldrar och ryckte med mig Michael ut.
Jag skämdes ihjäl, detta gick inte bra.
- Again, i'm so sorry! sa jag och suckade tungt.
Michael skrattade bara, hans vackra skratt värmde inom mig.
- I like your family, even tho i don't really know you! sa han.
Han log stort och jag log ännu större. Jag kollade in i hans ögon, eftersom han inte bar solglasögon.
- I want to get to know you! sa han.
- If you want to, you can stay here over the night. sa jag. But only if you want to! fortsatte jag.
- That would kind of help me, you see. I didn't bring that much money... Yeah sure!
- I'll send away my parents or something, cause i can't handle them. skrattade jag.
- You should be happy you got them, they are nice. sa han och skrattade också.
- Would you like to go to the beach?
- I would love to! sa han och jag tog tag i hans hand, sedan visade jag vägen ner mot stranden. Tell me a little bit more about your self!
I två timmar satt vi på bryggan och pratade om allt mellan himmel och jord, jag log bredare än vad jag gjort på flera år och vi skrattade tillsammans.
Vi hade kul tillsammans. Och skojjade ganska mycket.
- What would you do if i pushed you into the wather? skrattade Michael och bet sig i underläppen.
- That's a strange question. sa jag och kollade undrande på honom, och höll mig för skratt. I would get REALLY happy and jump around in the cold dirty sea.... sa jag sarkastiskt och gjorde en min. Michael härmade minen och det fick oss att få ännu en skrattattack. En liten stund senare började mörkret falla.
Michael bet på sin tumnagel och kollade utmanande på mig.
- What do i get if i jump in and swim around for a while?
- You get cold... skrattade jag och knuffade till honom lite lätt.
- Ok, It's a Deal! But you have to join me! sa han och reste sig upp.
- I won't jump in! Never! sa jag, och kollade när Michael tog av sig sina skor. Jag doppade ena foten i vattnet, inte så kallt som jag trott faktiskt.
Han tog av sig sin tröja och sina byxor, och dök i med bara kalsonger på sig!!
- Oh my god you are crazy!! sa jag när han dök upp igen. Han började rycka i mitt ben.
- It's not THAT cold, come on and join me! sa han och log.
- What if someone see's us? sa jag och tog av mina skor.
- They won't, now comon! log han, jag smälte ihop till en liten degklump som föll ner i vattnet. Kändes det som. Jag behöll tröjan på och underkläderna, sedan hoppade jag i. Jag fick panik, det var iskallt!!
- IT'S COOOOOOOOOOLD! skrek jag. och ruskade på huvudet. Michael skrattade ihjäl sig och skvätte lite vatten på mig.
- Girl you sounded like a goat, goat-girl! skrattade han.
- Well, in the case you are a.... monkey! Monkey-Man. sa jag och skvätte tillbaka. Vi skrattade ännu mer.
- Are u getting tired goat-girl? sa han och kippade efter andan.
- Yes, so we better get inside before i fall a sleep in this ice cold wather! sa jag och skvätte lite mer vatten i ansiktet på honom.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni gillade det :D glöm inte kommentera, mer kommer imorgon<3
B.t.w ska byta design snart ;>

Kommentarer
Postat av: AppleheadMjj58

OMFG I LOVE IT SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<33 LOVE LOVE LOVE <3!

2011-06-06 @ 18:40:53
URL: http://boymeetagirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte bra skrivet! skriv meer! <3

2011-06-06 @ 19:11:35
Postat av: Emelie Co.

JAG ÄLSKAR DIN BERÄTTELSE, NÄSTAN LIKA MYCKET SOM JAG ÄLSKAR DIG! OCH DET ÄR INTE LITE! ;D ♥ ♥ ♥

2011-06-07 @ 15:30:18
Postat av: Fanny

TYST MED DIG DU SKA INTE LÄGGA UT FLER I MORGON!!!! NUUUUUUU DU VET VÄLLA TT MAN BLIR BEROENDE OCH ET ÄR LIKSOM BARA KAPITEL 3!!!!!!!

2011-06-07 @ 19:23:34
Postat av: Fanny

och du ville ha många bra kommentarer så här får du fler! xD

2011-06-07 @ 19:24:20
Postat av: Fanny

asså jag sa att du skulle lägga ut fler nu?! hahahah xD go Elle Belle!!!!

2011-06-07 @ 19:25:21
Postat av: Fanny

Du får skylla dig själv att du sa att jag skulle kommentera...

2011-06-07 @ 19:25:47
Postat av: Fanny

Jag tänker inte sluta på ett tag... xD

2011-06-07 @ 19:26:03
Postat av: Fanny

asså OMG vart har du lärt dig skriva förresten?! <3

2011-06-07 @ 19:26:23
Postat av: Fanny

Hur många kommentarer behöver du för att lägga ut mer nu? skicka till mig på MSN eller något jag dampar sönder snart! xD

2011-06-07 @ 19:27:11
Postat av: Fanny

NU SA JAG!!!!! NU!!!! DITT LILLA MJ FREAK DU HAR FÅTT MIG ATT GILLA HONOM OCH ATT ÄLSKA DIN NOVELL...DET ÄR ORÄTTVIST!!!! Xd

2011-06-07 @ 19:28:07
Postat av: Frida L

MEEEEER! <3<3 Skit bra ju! <3

2011-06-07 @ 19:51:34

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback