The girl is mine (del 14)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 14.
- Good morning sunshine... viskade Michael i mitt öra, jag log för mig själv.
- good morning. viskade jag tillbaka, utan att slå upp ögonen.
- Maybe we should go up before your dad comes in? viskade Michael, jag tänkte på gårdagen. Hur underbar den varit.
- Why? I'm too tired. viskade jag tillbaka och vände mig mot honom.
- Well, you are not wearing any clothes, that's why. sa han, jag slog upp ögonen fort och kollade på Michael. Jag satte mig fort upp i sängen och höll täcket runt mig.
- Do you got any towel? frågade Michael och kollade runt omkring i rummet. Jag pekade på en stol bredvid mig och tog upp den. Jag gav den till honom och kysste hans svettiga läppar. Han var otroligt varm. Då öppnades dörren till sovrummet och MAMMA kom instörtande.
- Dad has gone off to work, breakfast is ready! sa hon och flög in. Hon kollade på oss med en chockad min, och det såg ut som hon höll andan.
- Oh, i'm sorry. Oh my god... uhm. Sandra can i talk to you? sa hon och gick ut ur rummet. Vi skämdes jättemycket, Michael knöt handuken runt sin midja och jag tog på mig min pyjamas så länge. Michael gick iväg till duschen, utan att säga något och jag gick in till köket där mamma väntade.
- Du kan inte bortförklara dig, och jag vet vad ni gjort. sa hon. Jag kommer berätta för pappa om det här. till lade hon också.
- Mamma, jag är nitton, och jag älskar verkligen honom. Och han är den första jag gör det med! förklarade jag. Det kändes konstigt att tala svenska igen.
- Du har skola idag, så skynda dig. Men du ska veta att om han gör dig på smällen innan du slutat skolan så kommer jag, ta kontakt med hans föräldrar!! sa hon hotfullt.
- OJ så hemskt! sa jag sarkastiskt. Men mamma, jag har inte direkt planerat att bli på smällen, får jag gå och duscha nu?
- Men han duschar ju?
- Han är snart klar. Hejdå! sa jag och gick till badrummet. Jag knackade på dörren, och sa att det var jag. Michael låste upp och jag gick in.
Michael stod i duschen och jag satte mig på toastolslocket.
- Michael, i'm going to school today... han stängde av vattnet och gick ut och tog sin handuk.
- Oh... right, you are still in school. sa han lite besviket.
- But i'm done soon! But you know you can't follow me to the school. sa jag och kollade honom i ögonen.
- Unless i dress up as an regular 19year old, start in your class and pretend to be your schoolboyfriend? rabblade han fort.
Jag satt och tänkte en stund, skulle det funka? Det gäller ju bara tills skolåret är slut, alltså bara ungefär en vecka. Då skulle jag slippa vara utan honom. Men om någon kommer på att han är äldre, eller att han är Michael Jackson  kommer allt förstöras. Men då flyr vi bara till encino.
- That's actually a pretty good idea. Hurry, get dressed!! Sa jag och knuffade ut honom ur badrummet. Jag tog av mig pyjamasen och hoppade in i duschen.
- Good morning Michael... sa mamma och spände ögonen i honom då han gick förbi.
- Uhm, good morning!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 14.
- Good morning sunshine... viskade Michael i mitt öra, jag log för mig själv.
- good morning. viskade jag tillbaka, utan att slå upp ögonen.
- Maybe we should go up before your dad comes in? viskade Michael, jag tänkte på gårdagen. Hur underbar den varit.
- Why? I'm too tired. viskade jag tillbaka och vände mig mot honom.
- Well, you are not wearing any clothes, that's why. sa han, jag slog upp ögonen fort och kollade på Michael. Jag satte mig fort upp i sängen och höll täcket runt mig.
- Do you got any towel? frågade Michael och kollade runt omkring i rummet. Jag pekade på en stol bredvid mig och tog upp den. Jag gav den till honom och kysste hans svettiga läppar. Han var otroligt varm. Då öppnades dörren till sovrummet och MAMMA kom instörtande.
- Dad has gone off to work, breakfast is ready! sa hon och flög in. Hon kollade på oss med en chockad min, och det såg ut som hon höll andan.
- Oh, i'm sorry. Oh my god... uhm. Sandra can i talk to you? sa hon och gick ut ur rummet. Vi skämdes jättemycket, Michael knöt handuken runt sin midja och jag tog på mig min pyjamas så länge. Michael gick iväg till duschen, utan att säga något och jag gick in till köket där mamma väntade.
- Du kan inte bortförklara dig, och jag vet vad ni gjort. sa hon. Jag kommer berätta för pappa om det här. till lade hon också.
- Mamma, jag är nitton, och jag älskar verkligen honom. Och han är den första jag gör det med! förklarade jag. Det kändes konstigt att tala svenska igen.
- Du har skola idag, så skynda dig. Men du ska veta att om han gör dig på smällen innan du slutat skolan så kommer jag, ta kontakt med hans föräldrar!! sa hon hotfullt.
- OJ så hemskt! sa jag sarkastiskt. Men mamma, jag har inte direkt planerat att bli på smällen, får jag gå och duscha nu?
- Men han duschar ju?
- Han är snart klar. Hejdå! sa jag och gick till badrummet. Jag knackade på dörren, och sa att det var jag. Michael låste upp och jag gick in.
Michael stod i duschen och jag satte mig på toastolslocket.
- Michael, i'm going to school today... han stängde av vattnet och gick ut och tog sin handuk.
- Oh... right, you are still in school. sa han lite besviket.
- But i'm done soon! But you know you can't follow me to the school. sa jag och kollade honom i ögonen.
- Unless i dress up as an regular 19year old, start in your class and pretend to be your schoolboyfriend? rabblade han fort.
Jag satt och tänkte en stund, skulle det funka? Det gäller ju bara tills skolåret är slut, alltså bara ungefär en vecka. Då skulle jag slippa vara utan honom. Men om någon kommer på att han är äldre, eller att han är Michael Jackson  kommer allt förstöras. Men då flyr vi bara till encino.
- That's actually a pretty good idea. Hurry, get dressed!! Sa jag och knuffade ut honom ur badrummet. Jag tog av mig pyjamasen och hoppade in i duschen.
- Good morning Michael... sa mamma och spände ögonen i honom då han gick förbi.
- Uhm, good morning!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ehheheheh, kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

Detta är den bästa och roligaste och kärleksfullaste novellen jag någonsin läst! :D

Skriv en bok, please <333

2011-07-31 @ 16:21:27
URL: http://nicolekryhl.blogspot.com
Postat av: MikeGasm

seriöst helt UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!! tack för det här bästa novell-bloggen EVA! thank u!<333

Postat av: AppleheadMJJ

GOOOOD WORK HÖRRU!! grymt bra skrivet! <3 i love it det är en sån gullig kärleks historia :') stackars Michael vad pinsamt hahhahaha xD MORE PLEACE ^^<3

2011-08-10 @ 18:21:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback