The girl is mine (del 13)

OKEJ, akta er nu O_O
-------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 13.
Vi stod i köket och lagade mat, eller vi gjorde mackor. Michael vek in hörn och fixade allt rakt och rostade tills det blev en perfekt skimrande yta.
- Michael, do you think age is a problem? frågade jag plötsligt. Han kollade på mig, han såg besviken ut.
- No, i don't. Please don't break up with me! sa han oroligt. Jag reagerade inte först, jag bara kollade på honom.
- What? NO! I won't. I just wanted to know. It's not a problem for me eather. I just wanted to know... sa jag och fixade mina mackor lite finare. Michael satte sig vid bordet.
- Ok. Then let's speak about something else!
- What do you want to talk about?
- You! sa han och log stort. Jag himlade med ögon och satte mig vid bordet.
- No, let's speak about.... politics! sa jag och skrattade.
- Yeah, i'm a proffesional in the subject of swedish politics! sa han och skakade sarkastiskt på huvudet.
- You are booring, and you are crazy. And you are a monkey. But you're mine! sa jag lyckligt.
- Hey! That wasn't nice! Goat-girl. sa han och jag såg hur han log samtidigt som hans ögon glittrade.
- What are you going to do? Punch me? Rape me? Call the police? sa jag retsamt och åt upp min macka.
- I would never punch a goat, and i don't know the number to the police. But i'm thinking of raping you, cause girl you're a sexy lady.
Jag satt som ett frågetecken.
- Don't worry, i wont! I promise. I was kidding. But you are hot, smoking hot! sa han och ryckte på sina ögonbryn. Jag reste mig upp och skakade på huvudet.
Jag dukade av. När jag gick förbi Michael så smällde han till mig på rumpan och gapskrattade.
- Now you are just scary, dirty and crazy! That wasn't nice! sa jag och låtsades skälla ut honom.
- I didn't do it! sa han och lekte oskyldig. It was ..... the microwave. sa han och nickade för sig själv.
- So the microwave, jumped off the bench and smacked my ass, and jumped back ey? sa jag och la armarna i kors.
- Yes!! That's true. sa han och höll sig för skratt.
- Oh no!! My lips are getting really dry. I think i'm going to die! You need to help me! sa jag och satte mig desperat ner på golvet framför honom.
- I'll save you! sa han och ställde sig hjältemodigt upp, jag reste mig framför honom. Och han kysste mig.
Vi kysstes länge, och jag backade upp honom i kylskåpet.
- Aoo! Take it easy guurl! sa han mellan kyssarna.
- Why? we are all alone! sa jag och drog med honom in till mitt sovrum. Jag smällde igen dörren och tryckte upp honom mot den, jag kände hur hans händer smekte min rygg. Jag började knäppa upp hans skjorta.
Han knuffade ned mig på sängen och jag drog av mig min tröja.
- Wait here! sa han och öppnade dörren och rusade iväg. Jag drog av mig mina byxor så länge. När han kom tillbaka hade han inte heller byxor på sig.
- What did you do? frågade jag.
- I know that your dad don't want you to get pragnent. sa han, och la sig över mig. Vi kysstes alldeles galet.  Sedan fortsatte det...
När vi var alldeles utmattade så somnade vi, jag låg i hans famn och han kramade om mig. Precis innan mina ögonlock blev FÖR tunga så hörde jag honom sjunga lite tyst. Hans vackra röst gjorde så att jag började rodna, jag log... jag var lycklig.
- I love you. Viskade jag efter att han slutat sjunga, men då hade han redan somnat.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 13.
Vi stod i köket och lagade mat, eller vi gjorde mackor. Michael vek in hörn och fixade allt rakt och rostade tills det blev en perfekt skimrande yta.
- Michael, do you think age is a problem? frågade jag plötsligt. Han kollade på mig, han såg besviken ut.
- No, i don't. Please don't break up with me! sa han oroligt. Jag reagerade inte först, jag bara kollade på honom.
- What? NO! I won't. I just wanted to know. It's not a problem for me eather. I just wanted to know... sa jag och fixade mina mackor lite finare. Michael satte sig vid bordet.
- Ok. Then let's speak about something else!
- What do you want to talk about?
- You! sa han och log stort. Jag himlade med ögon och satte mig vid bordet.
- No, let's speak about.... politics! sa jag och skrattade.
- Yeah, i'm a proffesional in the subject of swedish politics! sa han och skakade sarkastiskt på huvudet.
- You are booring, and you are crazy. And you are a monkey. But you're mine! sa jag lyckligt.
- Hey! That wasn't nice! Goat-girl. sa han och jag såg hur han log samtidigt som hans ögon glittrade.
- What are you going to do? Punch me? Rape me? Call the police? sa jag retsamt och åt upp min macka.
- I would never punch a goat, and i don't know the number to the police. But i'm thinking of raping you, cause girl you're a sexy lady.
Jag satt som ett frågetecken.
- Don't worry, i wont! I promise. I was kidding. But you are hot, smoking hot! sa han och ryckte på sina ögonbryn. Jag reste mig upp och skakade på huvudet.
Jag dukade av. När jag gick förbi Michael så smällde han till mig på rumpan och gapskrattade.
- Now you are just scary, dirty and crazy! That wasn't nice! sa jag och låtsades skälla ut honom.
- I didn't do it! sa han och lekte oskyldig. It was ..... the microwave. sa han och nickade för sig själv.
- So the microwave, jumped off the bench and smacked my ass, and jumped back ey? sa jag och la armarna i kors.
- Yes!! That's true. sa han och höll sig för skratt.
- Oh no!! My lips are getting really dry. I think i'm going to die! You need to help me! sa jag och satte mig desperat ner på golvet framför honom.
- I'll save you! sa han och ställde sig hjältemodigt upp, jag reste mig framför honom. Och han kysste mig.
Vi kysstes länge, och jag backade upp honom i kylskåpet.
- Aoo! Take it easy guurl! sa han mellan kyssarna.
- Why? we are all alone! sa jag och drog med honom in till mitt sovrum. Jag smällde igen dörren och tryckte upp honom mot den, jag kände hur hans händer smekte min rygg. Jag började knäppa upp hans skjorta.
Han knuffade ned mig på sängen och jag drog av mig min tröja.
- Wait here! sa han och öppnade dörren och rusade iväg. Jag drog av mig mina byxor så länge. När han kom tillbaka hade han inte heller byxor på sig.
- What did you do? frågade jag.
- I know that your dad don't want you to get pregnant. sa han, och la sig över mig. Vi kysstes alldeles galet.  Sedan fortsatte det...
När vi var alldeles utmattade så somnade vi, jag låg i hans famn och han kramade om mig. Precis innan mina ögonlock blev FÖR tunga så hörde jag honom sjunga lite tyst. Hans vackra röst gjorde så att jag började rodna, jag log... jag var lycklig.
- I love you. Viskade jag efter att han slutat sjunga, men då hade han redan somnat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
varnade er O_O kommentera!!! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

DETTA VAR DET BÄSTA KAPITELET EVER MICHAEL EEEE SÅÅÅ JÄÄVLA SEEEExYYYY HHEHEHEHHE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <3<3<3

2011-07-27 @ 18:34:44
Postat av: MikeGasm

okej ... O_O det där var så jävla nice O__O hahahhaha xDDD mikegasm hihi xDD så damn sexy xDDD sorry!! xDD


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback