The girl is mine (del 11)

Jao, kapitel 11. Kommentera <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 11.
Vi tog på oss badkläderna och sprang i vattnet. Det var svalkande i sommarvärmen.
Jag dök under vattnet och simmade runt, det var otroligt skönt. När jag dök upp igen så kände jag hur Michael tog tag i min midja, bakifrån.
Han kramade om mig, och lutade sitt huvud mot mitt. Jag vände mig mot honom och tog hans händer. Hans ögon riktigt glittrade.
Jag lutade mina händer mot hans bröst och bet mig i underläppen.
Han höll om min midja och jag kände hur hans fot nuddade min.
- Girl, you're sexy! sa han och log mot mig. Då knuffade jag honom bakåt i vattnet och skvätte på honom.
- No i'm not, don't lie to me!! skrattade jag och dök en gång till.
När jag dök upp igen stod han på fötter igen och skrattade. Jag kände hur något låg på mitt huvud.
- What is it? what's on my head??! nästan skrek jag. Michael gick fram och tog bort det.
- It's a fish, a small little fish! gapskrattade han och kastade ut den till havs.
- Fishes are scary, and dangerous! sa jag och putade med underläppen.
- aww, my poor baby. Got a fish on her head... sa Michael och försökte se ledsen ut, men det gick inte så bra.
- I know, you should feel sorry for me! sa jag och log mot honom.
- Do you need a hug? sa han och log tillbaka.
- I need more then just a hug, i need a kiss! sa jag och putade med läpparna och blundade. Jag kände Michael's läppar mot mina.
Och hur hans blöta armar svepte omkring mig. Plötsligt lyfte han upp mig i hans famn, jag öppnade ögonen och kollade undrande på honom.
- People are coming, maybe we should go somewhere else! sa han och lyfte upp mig på bryggan.
- And i'm getting cold... you know, there. sa han och stod framför mig, fast i vattnet. Han rodnade.
- WHAT? where?? sa jag, fast jag fattade precis vad han menade. Han skakade på huvudet och himlade med ögonen, sen hoppade han upp på bryggan.
Vi tog våra saker och sprang iväg från stranden.
- oh my god, look at that beautiful place! sa jag och pekade mot en vacker äng som låg mellan några träd. Michael tog min hand och vi sprang dit.
Vi la oss i gräset på rygg och kollade upp mot den klarblå himlen. Jag blundade, såhär borde man ha det för alltid.
Jag satte mig upp och tog fram mina kläder ur min väska. Sedan började jag klä på mig.
En hundralapp for ur mina shorts fickor, jag tog upp den.
- Michael, i'm going to look for a place to buy ice cream! I found money! sa jag och kollade på honom, han låg och halvsov i gräset.
- Sure, i'll wait here! mumlade han och log för sig själv. Jag reste mig och klädde på mig det sista, sedan sprang jag tillbaka till stranden.
De sålde triumf glass här, jag köpte 2 bägare och bar med mig tillbaka till den vackra ängen. Michael satt, påklädd och kollade på några myror.
Jag sprang lite fortare till honom och gav honom den ena bägaren.
- Oh, thank you! sa han och nickade glatt. Han satte sig bredbent och klappade lite framför sig.
- Sit here, this place has your name on it! Jag satte mig i hans knä och lutade mig mot honom. Sedan åt vi glass och kollade omkring på de vackra träden.
- I've never noticed this place. sa jag.
- Thats beacause god made it right now, just for us. sa Michael drömmande, jag kollade på honom. Han hade fått glass på näsan.
Jag tog bort det med mitt finger och åt upp det.
- Hey, that was from my ice cream!! utbrast han.  Jag tog lite från min glass och matade honom med.
- Now it's fair. sa jag och reste mig upp. Han reste sig upp efter mig och försökte få en puss. Men jag vände bort huvudet och backade.
- I just need one kiss, otherways i'm going to die! sa han och såg helt förstörd ut. Han låtsades snyfta.
- Ok, ONE! sa jag och kysste honom, en varm lång passionerad kyss.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 11.
Vi tog på oss badkläderna och sprang i vattnet. Det var svalkande i sommarvärmen.
Jag dök under vattnet och simmade runt, det var otroligt skönt. När jag dök upp igen så kände jag hur Michael tog tag i min midja, bakifrån.
Han kramade om mig, och lutade sitt huvud mot mitt. Jag vände mig mot honom och tog hans händer. Hans ögon riktigt glittrade.
Jag lutade mina händer mot hans bröst och bet mig i underläppen.
Han höll om min midja och jag kände hur hans fot nuddade min.
- Girl, you're sexy! sa han och log mot mig. Då knuffade jag honom bakåt i vattnet och skvätte på honom.
- No i'm not, don't lie to me!! skrattade jag och dök en gång till.
När jag dök upp igen stod han på fötter igen och skrattade. Jag kände hur något låg på mitt huvud.
- What is it? what's on my head??! nästan skrek jag. Michael gick fram och tog bort det.
- It's a fish, a small little fish! gapskrattade han och kastade ut den till havs.
- Fishes are scary, and dangerous! sa jag och putade med underläppen.
- aww, my poor baby. Got a fish on her head... sa Michael och försökte se ledsen ut, men det gick inte så bra.
- I know, you should feel sorry for me! sa jag och log mot honom.
- Do you need a hug? sa han och log tillbaka.
- I need more then just a hug, i need a kiss! sa jag och putade med läpparna och blundade. Jag kände Michael's läppar mot mina.
Och hur hans blöta armar svepte omkring mig. Plötsligt lyfte han upp mig i hans famn, jag öppnade ögonen och kollade undrande på honom.
- People are coming, maybe we should go somewhere else! sa han och lyfte upp mig på bryggan.
- And i'm getting cold... you know, there. sa han och stod framför mig, fast i vattnet. Han rodnade.
- WHAT? where?? sa jag, fast jag fattade precis vad han menade. Han skakade på huvudet och himlade med ögonen, sen hoppade han upp på bryggan.
Vi tog våra saker och sprang iväg från stranden.
- oh my god, look at that beautiful place! sa jag och pekade mot en vacker äng som låg mellan några träd. Michael tog min hand och vi sprang dit.
Vi la oss i gräset på rygg och kollade upp mot den klarblå himlen. Jag blundade, såhär borde man ha det för alltid.
Jag satte mig upp och tog fram mina kläder ur min väska. Sedan började jag klä på mig.
En hundralapp for ur mina shorts fickor, jag tog upp den.
- Michael, i'm going to look for a place to buy ice cream! I found money! sa jag och kollade på honom, han låg och halvsov i gräset.
- Sure, i'll wait here! mumlade han och log för sig själv. Jag reste mig och klädde på mig det sista, sedan sprang jag tillbaka till stranden.
De sålde triumf glass här, jag köpte 2 bägare och bar med mig tillbaka till den vackra ängen. Michael satt, påklädd och kollade på några myror.
Jag sprang lite fortare till honom och gav honom den ena bägaren.
- Oh, thank you! sa han och nickade glatt. Han satte sig bredbent och klappade lite framför sig.
- Sit here, this place has your name on it! Jag satte mig i hans knä och lutade mig mot honom. Sedan åt vi glass och kollade omkring på de vackra träden.
- I've never noticed this place. sa jag.
- Thats beacause god made it right now, just for us. sa Michael drömmande, jag kollade på honom. Han hade fått glass på näsan.
Jag tog bort det med mitt finger och åt upp det.
- Hey, that was from my ice cream!! utbrast han.  Jag tog lite från min glass och matade honom med.
- Now it's fair. sa jag och reste mig upp. Han reste sig upp efter mig och försökte få en puss. Men jag vände bort huvudet och backade.
- I just need one kiss, otherways i'm going to die! sa han och såg helt förstörd ut. Han låtsades snyfta.
- Ok, ONE! sa jag och kysste honom, en varm lång passionerad kyss.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
<3

Kommentarer
Postat av: FannyFreak

Naaw<333 Va gulligt! :D Bara ingen ser att dem är "ihop"....AaaaHHHhhhh! :D Jag kommer dräpa dig eller ngt om du inte lägger ut mer snart! ;D jättebra lilla människ! XD

2011-07-10 @ 18:28:02
Postat av: AppleheadMjj58

IIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH VVVVVVAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDD GULLIGT :') <3<3 MORE PLEASE or...<3! ;)

Postat av: Emelie

MEEEEEEEEER <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-17 @ 09:28:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback