The girl is mine (del 29)

Snart kapitel 30 :)
-------------------------------------
Kapitel 29
Michael hade sagt åt mig att ta på mig en baddräkt under kläderna, så det gjorde jag. Sedan tog jag en klänning över och solglasögon. Klockan var ju bara efter 4, och enligt vädret skulle denna sommarnatten vara varm. Jag undrade vart Michael skulle ta mig. Jag packade ner lite saker i en flätad väska (en speciell servett, råkade åka med också... men vem bryr sig) och tog ett par gympaskor på mig.
Michael hade ett par badbyxor på sig och en blå t-shirt och en vit skjorta över. Sedan hade han solglasögon och ett par gympadojjor också. Han bet sig i läppen när han såg mig och log. Sedan så hoppade vi in i en limosin, och en chafför som heter Wayne körde oss långt därifrån, halv fem så gick vi ur bilen. Vi var på en stor strand, ingen människa syntes omkring oss. Vattnet var ganska svart, och sanden var full med smågrus och gegga, men allt kändes perfekt ändå.
- this is where we will be.... all night... log Michael och kollade ut över stranden. Det var fortfarande ljust ute. Jag kramade om Michael, vilken fin överaskning!
Jag skrek till då jag nuddade foten i det kalla vattnet. Skulle vi verkligen bada? Jag stod där i min baddräkt och bet ihop tänderna när jag gick lite längre i.
Michael, gjorde i ordning på en filt. Sedan tog han av sig sina skor, sin tröja, sin skjorta och solglasögonen. Jag vände mig mot honom.
- Michael... it's reaaally cold! klagade jag. Utan att tänka, rusade han rakt ner i vattnet och dök. Jag kippade efter andan och la handen mot min chockade mun. Han kom upp till ytan med ett busig leende. Ställde sig upp, föll bakåt i vattnet och tog ett simtag.
- It's not cold! påpekade han och ställde sig upp igen.
- you're crazy! sa jag och kunde inte hjälpa att fnissa lite. Han gick närmare och närmare.
- do you want a hug? sa han och höll ut sina blöta armar. Jag skakade på huvudet och höll armarna tight i ett kors över bröstet.
Han började skratta och jag kunde inte hjälpa att le. Han ställde sig framför mig, och la armarna vid sina sidor.
- just one, big... wet... hug? sa han och höjde ett ögonbryn i ett leende. Jag backade ett steg, ett till, han följde efter ett steg. Och slog ut armarna igen. Sedan började vi springa. Han jagade mig runt på stranden, vi hoppade över filten och sprang längs vattnet. Till slut fick han tag i mig, lyfte upp mig brud-style, jag tjöt. Jag la mina armar runt hans hals och sprattlade med benen. Han gick ut i vattnet, så långt att jag fortfarande var över ytan.
- Oh Michael... please don't do it! I'll give you anything you want! sa jag och kollade oroligt ner i det kalla svarta vattnet.
- but this is what i want. hörde jag honom säga, innan han släppte mig. Efter en sekund under vattnet kom jag upp igen, jag kände hur jag huttrade.
- real muture. sa jag och försökte låta arg. Michael skrattade, inte elakt, utan ett gulligt skratt. Då hoppade jag på honom, så han föll bakåt. Men han kom inte under vattnet. Han ställde sig upp igen och började kittlas! Jag kittlade tillbaka och vi backade direkt ifrån varandra och började stänka vatten. Jag blundade och fortsatte stänka.
Jag öppnade långsamt ögonen då jag märkte att jag inte fick vatten på mig längre. Michael stod inte där? Jag hann inte tänka, förräns min fot lyftes upp och orsakade att jag ramlade framåt. Denna gången stannade jag under vattnet och öppnade ögonen. Jag såg mer än jag trott jag skulle under vattnet. Michael såg på mig, nu med allvar i blicken. Vi båda gick över ytan samtidigt, och såg varandra i ögonen även där. Hans händer var på mina höfter och mina var runt hans nacke. Hans varma andetag flåsade över mig då han kysste min hals. Jag slöt ögonen och kände hur hans läppar nuddade mina. Försiktigt bet han mig i underläppen och lät sin tunga nudda min. Jag log samtidigt som vi kysstes. Och lika försiktigt avslutade han kyssen.
- you want to start a fire? frågade han, jag tog det som en förförnings-grej och såg på honom med kärlek i blicken.
- what kind of fire? svarade jag och försökte låta lika förförande.
- a fire... so we can make tofu-hot dogs... sa han och såg undrande på mig. Jag såg lite undrande på honom. Va? Eller.... JAHA! Oj... tänkte jag.
- Oh.. yeah... sure, is there any bathrooms near? Frågade jag och började fnissa. Han log.
Han satte sig och gjorde en eld lite ifrån filten samtidigt som jag gick på dass.
När jag kom tillbaka satte jag mig på filten och studerade honom. Jag hörde min telefonsignal, och reagerade med att ta upp den från min flätade väska. Jag svarade i den.
- Hello... sa jag.
- Hej! Du ringde aldrig, jag vill inte verka påflugen eller så... men jag tänkte om något hänt... eller så. hörde jag Dan säga. Michael kollade undrande mot mig. Han undrade nog vem det var. Jag visste inte vad jag skulle svara. Jag reste mig upp och gick iväg en bit. Jag visste inte varför, men jag ville inte att Michael skulle höra.
- Hej Dan... alltså jag kan inte träffas imorgon, jag hade planer med min kompis kom jag på, men vi kanske kan ses... någon annan dag? frågade jag.
- Jaha... okej visst... jag kan boka in att ses i över morgon då! Ring mig denna gången. Sa han, jag ville träffa honom, men samtidigt inte.
- Jo okej, visst... men jag måste gå! Hejdå! sa jag och la på utan att vänta på svar. Jag gick tillbaka till filten och såg att Michael tagit fram korvarna.
- who was that? sa han misstänksamt. Vad skulle jag svara? "my ex-boyfriend who moved here and probably still likes me who wants to meet me in two days". Nej, nej...
- It was Janet... sa jag, jag tror han såg att jag ljög. Men det var en vit lögn, jag ville inte göra honom avundsjuk och skapade konflikter. Han frågade iallafall inget mer. Vi satt bara och grillade korv, gav varandra kärleksfulla blickar och talade om favoritgodisar. Vi badade en gång till sen efter det, när det sedan blev mörkt och en vacker stjärnhimmel visade sig så bäddade vi upp med ett täcke och två kuddar på filten. Vi tog av oss alla kläderna och bäddade ner oss tätt intill varandra. Jag låg med huvudet mot hans bröst. Han kysste mig på huvudet och pillade i mitt hår. Vi båda såg på stjärnorna.
- Michael... what if someone comes here in the morning? frågade jag tyst.
- I've rented this area, don't worry. svarade han i samma ljudnivå. Jag hörde hans hjärtslag, och jag log för mig själv. Jag kollade upp mot honom. Han hade lite av mitt läppstift på kinden. Det fick mig le ännu mer.
- Michael, you got some of my lipstick on your cheek... sa jag och satte mig upp. Han letade med fingret.
- Here? sa han och pekade på fel sida. "No, the other side" svarade jag och grävde i min väska efter en servett. Och faktiskt så hittade jag en. Han satte sig upp och tog emot servetten. Han tog lite saliv på den och drog bort läppstiftet. Sedan kollade han ner på servetten och jag såg hur han slutade andas för en sekund.
- Sandra... what is this supposed to mean? sa han, och vände på servetten. Mitt hjärta stannade. Dan... Dan's nummer...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 29
Michael hade sagt åt mig att ta på mig en baddräkt under kläderna, så det gjorde jag. Sedan tog jag en klänning över och solglasögon. Klockan var ju bara efter 4, och enligt vädret skulle denna sommarnatten vara varm. Jag undrade vart Michael skulle ta mig. Jag packade ner lite saker i en flätad väska (en speciell servett, råkade åka med också... men vem bryr sig) och tog ett par gympaskor på mig.
Michael hade ett par badbyxor på sig och en blå t-shirt och en vit skjorta över. Sedan hade han solglasögon och ett par gympadojjor också. Han bet sig i läppen när han såg mig och log. Sedan så hoppade vi in i en limosin, och en chafför som heter Wayne körde oss långt därifrån, halv fem så gick vi ur bilen. Vi var på en stor strand, ingen människa syntes omkring oss. Vattnet var ganska svart, och sanden var full med smågrus och gegga, men allt kändes perfekt ändå.
- this is where we will be.... all night... log Michael och kollade ut över stranden. Det var fortfarande ljust ute. Jag kramade om Michael, vilken fin överaskning!
Jag skrek till då jag nuddade foten i det kalla vattnet. Skulle vi verkligen bada? Jag stod där i min baddräkt och bet ihop tänderna när jag gick lite längre i.
Michael, gjorde i ordning på en filt. Sedan tog han av sig sina skor, sin tröja, sin skjorta och solglasögonen. Jag vände mig mot honom.
- Michael... it's reaaally cold! klagade jag. Utan att tänka, rusade han rakt ner i vattnet och dök. Jag kippade efter andan och la handen mot min chockade mun. Han kom upp till ytan med ett busig leende. Ställde sig upp, föll bakåt i vattnet och tog ett simtag.
- It's not cold! påpekade han och ställde sig upp igen.
- you're crazy! sa jag och kunde inte hjälpa att fnissa lite. Han gick närmare och närmare.
- do you want a hug? sa han och höll ut sina blöta armar. Jag skakade på huvudet och höll armarna tight i ett kors över bröstet.
Han började skratta och jag kunde inte hjälpa att le. Han ställde sig framför mig, och la armarna vid sina sidor.
- just one, big... wet... hug? sa han och höjde ett ögonbryn i ett leende. Jag backade ett steg, ett till, han följde efter ett steg. Och slog ut armarna igen. Sedan började vi springa. Han jagade mig runt på stranden, vi hoppade över filten och sprang längs vattnet. Till slut fick han tag i mig, lyfte upp mig brud-style, jag tjöt. Jag la mina armar runt hans hals och sprattlade med benen. Han gick ut i vattnet, så långt att jag fortfarande var över ytan.
- Oh Michael... please don't do it! I'll give you anything you want! sa jag och kollade oroligt ner i det kalla svarta vattnet.
- but this is what i want. hörde jag honom säga, innan han släppte mig. Efter en sekund under vattnet kom jag upp igen, jag kände hur jag huttrade.
- real muture. sa jag och försökte låta arg. Michael skrattade, inte elakt, utan ett gulligt skratt. Då hoppade jag på honom, så han föll bakåt. Men han kom inte under vattnet. Han ställde sig upp igen och började kittlas! Jag kittlade tillbaka och vi backade direkt ifrån varandra och började stänka vatten. Jag blundade och fortsatte stänka.
Jag öppnade långsamt ögonen då jag märkte att jag inte fick vatten på mig längre. Michael stod inte där? Jag hann inte tänka, förräns min fot lyftes upp och orsakade att jag ramlade framåt. Denna gången stannade jag under vattnet och öppnade ögonen. Jag såg mer än jag trott jag skulle under vattnet. Michael såg på mig, nu med allvar i blicken. Vi båda gick över ytan samtidigt, och såg varandra i ögonen även där. Hans händer var på mina höfter och mina var runt hans nacke. Hans varma andetag flåsade över mig då han kysste min hals. Jag slöt ögonen och kände hur hans läppar nuddade mina. Försiktigt bet han mig i underläppen och lät sin tunga nudda min. Jag log samtidigt som vi kysstes. Och lika försiktigt avslutade han kyssen.
- you want to start a fire? frågade han, jag tog det som en förförnings-grej och såg på honom med kärlek i blicken.
- what kind of fire? svarade jag och försökte låta lika förförande.
- a fire... so we can make tofu-hot dogs... sa han och såg undrande på mig. Jag såg lite undrande på honom. Va? Eller.... JAHA! Oj... tänkte jag.
- Oh.. yeah... sure, is there any bathrooms near? Frågade jag och började fnissa. Han log.
Han satte sig och gjorde en eld lite ifrån filten samtidigt som jag gick på dass.
När jag kom tillbaka satte jag mig på filten och studerade honom. Jag hörde min telefonsignal, och reagerade med att ta upp den från min flätade väska. Jag svarade i den.
- Hello... sa jag.
- Hej! Du ringde aldrig, jag vill inte verka påflugen eller så... men jag tänkte om något hänt... eller så. hörde jag Dan säga. Michael kollade undrande mot mig. Han undrade nog vem det var. Jag visste inte vad jag skulle svara. Jag reste mig upp och gick iväg en bit. Jag visste inte varför, men jag ville inte att Michael skulle höra.
- Hej Dan... alltså jag kan inte träffas imorgon, jag hade planer med min kompis kom jag på, men vi kanske kan ses... någon annan dag? frågade jag.
- Jaha... okej visst... jag kan boka in att ses i över morgon då! Ring mig denna gången. Sa han, jag ville träffa honom, men samtidigt inte.
- Jo okej, visst... men jag måste gå! Hejdå! sa jag och la på utan att vänta på svar. Jag gick tillbaka till filten och såg att Michael tagit fram korvarna.
- who was that? sa han misstänksamt. Vad skulle jag svara? "my ex-boyfriend who moved here and probably still likes me who wants to meet me in two days". Nej, nej...
- It was Janet... sa jag, jag tror han såg att jag ljög. Men det var en vit lögn, jag ville inte göra honom avundsjuk och skapade konflikter. Han frågade iallafall inget mer. Vi satt bara och grillade korv, gav varandra kärleksfulla blickar och talade om favoritgodisar. Vi badade en gång till sen efter det, när det sedan blev mörkt och en vacker stjärnhimmel visade sig så bäddade vi upp med ett täcke och två kuddar på filten. Vi tog av oss alla kläderna och bäddade ner oss tätt intill varandra. Jag låg med huvudet mot hans bröst. Han kysste mig på huvudet och pillade i mitt hår. Vi båda såg på stjärnorna.
- Michael... what if someone comes here in the morning? frågade jag tyst.
- I've rented this area, don't worry. svarade han i samma ljudnivå. Jag hörde hans hjärtslag, och jag log för mig själv. Jag kollade upp mot honom. Han hade lite av mitt läppstift på kinden. Det fick mig le ännu mer.
- Michael, you got some of my lipstick on your cheek... sa jag och satte mig upp. Han letade med fingret.
- Here? sa han och pekade på fel sida. "No, the other side" svarade jag och grävde i min väska efter en servett. Och faktiskt så hittade jag en. Han satte sig upp och tog emot servetten. Han tog lite saliv på den och drog bort läppstiftet. Sedan kollade han ner på servetten och jag såg hur han slutade andas för en sekund.
- Sandra... what is this supposed to mean? sa han, och vände på servetten. Mitt hjärta stannade. Dan... Dan's nummer...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ni förstår nog varför jag sa att det kommer drama i förra kapitlet <3
Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Mrs.JacksonFreak

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU FÖRSTÖR MIN NATT!!!!!!!!!!!!!!!! jag kommer inte kunna sova på nio ¨år om du inte lägger upp ett kapitel nu!!!!!!! snääälllölaaaa de kommer gråta och göra slut och bli ihop ocg bli glada och sen dööööööööööööööööööööörrrrrrrrrrrrrrrr jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TATUM!!! OCH DAN!!! OCH MICHAEL!!! OCH SANDRA!!!! heter det apotekarnes julmust!!!??? :C O.o 3X.X <3 skit bra =D

2011-12-11 @ 17:08:27

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback