The girl is mine (del 27)

Hoppas ni gillar kapitlet som kommer nu:  :D
------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 27
Michael och jag var och handlade kläder. Vi letade mest efter en pyjamas, så jag skulle slippa sova i Michael's tröja hela tiden.
Jag kunde inte låta bli att fnissa lite åt Michaels utklädnad. Han hade skaffat en prydlig mustach, solglasögon och en solhatt, sådär smög han omkring i sin trench-coat.
Folk gav honom misstänksamma blickar då han fingrade på några klänningar.
- Hey... sa Michael med sin vanliga röst, men förställde den sedan så mörkt han kunde.
- Uhm... babe... isn't this cute? sa han och höll upp en röd sammetsklänning. Alla glodde på honom som om han vore en utomjordning. Sedan började de viska.
Jag försökte inte skratta, jag försökte verkligen.
- yeah, it would fit GREAT on you! sa jag, som stod några meter ifrån honom. Sedan skrattade jag så att tårarna rann.
- Everything looks great on me, but i was talking about for you.. sa han med den mörka rösten och försökte inte le. Leendet skulle avslöja "något välbekant"
och ser folk "något välbekant" fattar de direkt.
- we can see that... sa någon lite halvhögt och började leta bland några kläder. Vi hittade en pyjamas, och lite fler saker som jag ville köpa.
- it'll be 200 dollars... sa hon i kassan. Mina ögon blev större. Herregud, så mycket? det hade jag inte väntat mig. Jag nickade bara och tog fram plånboken. Då såg jag Michaels hand sträcka fram pengar.
- thank you... sa hon i kassan och la kläderna i två påsar. När vi gick ur kön så såg jag på Michael.
- why did you do that? frågade jag och såg på honom. Han lutade sig mot mitt öra.
- cause i'm michael jackson, i got money... just say thank you and let me choose were we'll eat. sa Michael och log när vi gick ut ur affären.
Några började viska. "were do i recognize that smile from?" sa de. Vi skyndade oss ut med påsarna. Lite senare, satt vi på en kfc resturang. (Kentucky fried chicken)
- Michael i thought you were a vegetarian? frågade jag och såg hur han tog bort skinnet på kycklingen.
- i am... but this is to good.. sa han och tog en tugga. Jag flinade och skulle precis ta en tugga.
- no wait! sa Michael och pratade nu vanligt b.t.w, eftersom vi var nästan ensamma på resturangen, en gubbe stod i kassan. Det var ett snabbmatsställe, så de flesta köpte hem mat.
- take of the skin first, it gets healthier that way! jag hade aldrig ätit kfc förut, så jag gjorde som han sa. Sedan smakade jag, och faktiskt så var det jättegott.
Undrar varför vi inte har en kfc affär i sverige? Vi åt och samtalade ett tag.
- Theres something i have to tell you... sa Michael plötsligt.
- then tell me... sa jag och tog en tugga.
- i have to work tomorrow, you see... i'm starting with this new record.  Jag tappade kycklingen på tallriken.
- you have to work? but.... but... what will i do? i mean... i will be... alone! sa jag och försökte rensa huvudet på tankar.
- Janet, Katherine, Latoya, Marlon and Randy will be home. And i will quit work after just a few hours... it's basicly just meetings. sa Michael.
Jag kände mig plötsligt väldigt nervöst.
- i'm sorry, but it just can't wait. i have gotten so many ideas since i met you... it'll be okay! sa han och såg in i mina ögon.
- oh, i'll be fine.. it's your career you know... i totally understand! och försökte låta så stödjande som det gick. Michael log.
- thank you so much, that means a lot to me.
Jag vaknade nästa morgon, jag hade ont i halsen. Jag vände mig för att möta Michael, men han var inte där nu heller.
Det låg en liten lapp där istället. Jag tog upp den och började läsa. Med blandade stora och små bokstäver och spretiga ord så läste jag:
" Hey babe, i've gone off to work. See you at four, love you! Bye" jag log åt Michaels handstil. Jag reste mig upp i min nya vackra pyjamas (xD).
Jag tog en handuk och gick för att duscha, jag var så trött att jag inte la märke till ljud och saker omkring. Så jag bara öppnade dörren till badrummet, gäspade och drog upp duschdraperiet. Där inne stod Marlon, och duschade håret. Vi båda spärrade upp ögonen chockat. jag la för en hand för ögonen och letade mig ut ur badrummet.
Vad hade jag precis gjort?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 27
Michael och jag var och handlade kläder. Vi letade mest efter en pyjamas, så jag skulle slippa sova i Michael's tröja hela tiden.
Jag kunde inte låta bli att fnissa lite åt Michaels utklädnad. Han hade skaffat en prydlig mustach, solglasögon och en solhatt, sådär smög han omkring i sin trench-coat.
Folk gav honom misstänksamma blickar då han fingrade på några klänningar.
- Hey... sa Michael med sin vanliga röst, men förställde den sedan så mörkt han kunde.
- Uhm... babe... isn't this cute? sa han och höll upp en röd sammetsklänning. Alla glodde på honom som om han vore en utomjordning. Sedan började de viska.
Jag försökte inte skratta, jag försökte verkligen.
- yeah, it would fit GREAT on you! sa jag, som stod några meter ifrån honom. Sedan skrattade jag så att tårarna rann.
- Everything looks great on me, but i was talking about for you.. sa han med den mörka rösten och försökte inte le. Leendet skulle avslöja "något välbekant"
och ser folk "något välbekant" fattar de direkt.
- we can see that... sa någon lite halvhögt och började leta bland några kläder. Vi hittade en pyjamas, och lite fler saker som jag ville köpa.
- it'll be 200 dollars... sa hon i kassan. Mina ögon blev större. Herregud, så mycket? det hade jag inte väntat mig. Jag nickade bara och tog fram plånboken. Då såg jag Michaels hand sträcka fram pengar.
- thank you... sa hon i kassan och la kläderna i två påsar. När vi gick ur kön så såg jag på Michael.
- why did you do that? frågade jag och såg på honom. Han lutade sig mot mitt öra.
- cause i'm michael jackson, i got money... just say thank you and let me choose were we'll eat. sa Michael och log när vi gick ut ur affären.
Några började viska. "were do i recognize that smile from?" sa de. Vi skyndade oss ut med påsarna. Lite senare, satt vi på en kfc resturang. (Kentucky fried chicken)
- Michael i thought you were a vegetarian? frågade jag och såg hur han tog bort skinnet på kycklingen.
- i am... but this is to good.. sa han och tog en tugga. Jag flinade och skulle precis ta en tugga.
- no wait! sa Michael och pratade nu vanligt b.t.w, eftersom vi var nästan ensamma på resturangen, en gubbe stod i kassan. Det var ett snabbmatsställe, så de flesta köpte hem mat.
- take of the skin first, it gets healthier that way! jag hade aldrig ätit kfc förut, så jag gjorde som han sa. Sedan smakade jag, och faktiskt så var det jättegott.
Undrar varför vi inte har en kfc affär i sverige? Vi åt och samtalade ett tag.
- Theres something i have to tell you... sa Michael plötsligt.
- then tell me... sa jag och tog en tugga.
- i have to work tomorrow, you see... i'm starting with this new record.  Jag tappade kycklingen på tallriken.
- you have to work? but.... but... what will i do? i mean... i will be... alone! sa jag och försökte rensa huvudet på tankar.
- Janet, Katherine, Latoya, Marlon and Randy will be home. And i will quit work after just a few hours... it's basicly just meetings. sa Michael.
Jag kände mig plötsligt väldigt nervös.
- i'm sorry, but it just can't wait. i have gotten so many ideas since i met you... it'll be okay! sa han och såg in i mina ögon.
- oh, i'll be fine.. it's your career you know... i totally understand! och försökte låta så stödjande som det gick. Michael log.
- thank you so much, that means a lot to me.
Jag vaknade nästa morgon, jag hade ont i halsen. Jag vände mig för att möta Michael, men han var inte där nu heller.
Det låg en liten lapp där istället. Jag tog upp den och började läsa. Med blandade stora och små bokstäver och spretiga ord så läste jag:
" Hey babe, i've gone off to work. See you at four, love you! Bye" jag log åt Michaels handstil. Jag reste mig upp i min nya vackra pyjamas (xD).
Jag tog en handuk och gick för att duscha, jag var så trött att jag inte la märke till ljud och saker omkring. Så jag bara öppnade dörren till badrummet, gäspade och drog upp duschdraperiet. Där inne stod Marlon, och duschade håret. Vi båda spärrade upp ögonen chockat. jag la för en hand för ögonen och letade mig ut ur badrummet.
Vad hade jag precis gjort?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O____________O Kommentera 8)

Kommentarer
Postat av: Mrs.JacksonFreak

LOL!!! hahahahahh stackars Marlon!! B) Vad pinsamt =D Men....hade de inte ett eget badrum...eller?? :S Jätte super dupe massor mega galet bra som vanligt!! xD <3 Meeerrr!!! xD <3

2011-12-09 @ 19:52:02
Postat av: Saraa.

Bäst, som alltid, MER VIRUS ! :3 <3

2011-12-09 @ 20:31:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback