The girl is mine (del 24)

Hejhej :D här kommer ett nytt kapitel, ska försöka posta nytt kapitel MINST varannan dag (ibland varje). Jag har bytt design också :D gjorde en egen, men den funkar inte på så många datorer. T.ex inte min >:(
Men nu kommer iaf del 24...
------------------------------------------------------
Kapitel 24
Klockan blev mycket, och vi gick för att lägga oss och sova. Jag vände upp och ner på mina väskor. Rotade och slängde ut varenda grej.
Michael satt på sin säng med sin bok, då en tröja landade över hans huvud.
- Hey hey hey hey! sa han och tog bort tröjan från sitt fejs. Han kollade frågande på mig och höjde ögonbrynet.
- Michael! I've forgotten to bring a pyjamas! I don't have anything to sleep in! sa jag och kollade upp mot honom, där jag satt på golvet.
Han började såklart flina, jag himlade med ögonen.
- No Michael, i'm not going to sleep in my underpants ONLY... suckade jag och fortsatte rota i väskan.
- Do you want to borrow anything? sa han och en av hans lockar föll ner i pannan då han höjde ögonbrynen.
Jag kollade på honom.
- would that be ok? frågade jag osäkert.
- Of course! just walk into my closet, and look for a t- shirt or something.. sa han och hans ögon letade sig in i boken igen. Jag gjorde som han sa, och hittade en lite för stor vit t-shirt med texten "adidas" på, jag drog på mig den och gick sedan ut till Michael. Som genast höjde blicken ur sin bok och mot mina ben.
- well since you didn't owe any pj pants in my size i just get to sleep in this. sa jag och skakade på huvudet.
- damn it sandra, why are your legs perfect when i'm not allowing myself to do stuff?! sa han frustrerat och slängde sin bok i väggen.
- damn it Michael, why do you have to stare at them and why don't you have any pj pants in my size? svarade jag och fnissade.
- we'll go shopping tomorrow, do you want to watch a movie? sa han samtidigt som jag kröp upp bredvid honom.
- sure. sa jag, och gosade ner mig i hans famn. Han satte på filmen som redan var i videospelaren, Peter pan. Och vi kollade på den tillsammans.
*Varning för pervogrejer*
Michael la en filt över oss, eftersom han förstod att jag förmodligen frös lite. Min hand la sig på Michaels lår, jag lät den gå högre och högre upp. Michael försökte att hålla minen, men han kunde inte låta bli att bita sig i underläppen och le lite. Jag smög igenom vissa tyger och nuddade vissa saker. Michael andades långsamt in.
- just tell me to stop when you want me to. sa jag oskyldigt..
- never... sa han och kysste mig långsamt. Vi började kyssas istället, tills jag var klumpig nog att ramla ur sängen. Michael la sig på sängkanten och kollade ner på mig.
- this is not bad, right? i'm just showing you how much i love you... sa han och satte sig upp när jag reste på mig.
- It's not bad, it's perfect. Sa jag, och satte mig i hans knä, och vilade näsbryggan och pannan mot hans. Hans ögon riktigt glittrade. Den natten låg madrassen på golvet helt oberörd. *slut på pervostuff*
Jag vaknade mitt i natten, jag frös lite. Michael och jag delade täcke. Jag drog på mig underbyxor och t-shirten, och la mig sedan bredvid honom igen.
Hans ögon var slutna och några lockar låg rufsigt i pannan på honom. Hans läppar var lätt särade, och jag hörde honom svälja samtidigt som han snarkade lite lätt. Jag svepte min hand lite lätt över hans kind. Sedan tog jag hans hand i min och somnade. När jag vaknade nästa morgon så kände jag hur Michael kysste mig ömt över nacken och halsen. Jag öppnade långsamt ögonen, och log för mig själv. Han hade sina armar om mig, sina fingrar inflätade i mina.
- i love you... viskade han och kysste mig i örat. Jag fnittrade till och vände mig åt hans håll, jag smekte hans kind och log mot honom.
- gosh... how can someone be THAT beautiful without make-up, in the morning? frågade Michael och bet sig i underläppen.
- you're so sweet! sa jag och log stort, sedan satte jag mig upp i sängen. Mitt hår stod åt lite alla hår. Så jag gick fram till min väska och plockade upp en borste.
Michael studerade hur jag gick i rummet. Michael hade en spegel i sitt rum som jag ställde mig framför. Plötsligt kom tanken av att Michael inte hade hår på varken ben eller bröst upp i mitt huvud, det hade han ju inte! Och inte i armhålorna heller xD jag började fnissa något hysteriskt och fick upp en bild i huvudet av honom vaxa benen.
- what's so funny? frågade Michael och kunde inte låta bli att skratta lite han med. Vad skulle jag svara? Jag hörde ett avlägset ljud av en duschkran som var på.
Och bestämde mig för att skojja lite med käre Michael.
- i just keep wonder what Marlon would like in the shower... sa jag och försökte låta så drömmande som möjligt. Jag såg i spegeln hur Michaels blick svartnade lite.
- are you serious? frågade han oroligt. Jag vände mig mot honom och himlade med ögonen.
- do i look serious? sa jag och suckade samtidigt som jag inte kunde sluta le.
- tell me what it iiiiiiiis. sa Michael och log stort, han gick upp ur sängen (han hade tagit på sig underkläder och en tröja) och ställde sig framför mig vid spegeln.
- Don't worry, i was just picturing you shaving your legs. sa jag och nöp honom i kinden. Michael blev röd i ansiktet.
- what? i don't shave my legs.... sa han och kollade ner i golvet.
- then how come you don't have furry legs then? sa jag och började fnissa åt hela situationen. Vi stod helt nyvakna och talade om Michael's ben!
- ok, i admit it. I do shave them, but i only does it beacause, ya know... if you're as sexy as me you have to stay in shape! sa Michael och ryckte lite på ögonbrynen.
Då knuffade jag honom så att han nästan ramlade baklänges. Plötsligt, från ingenstans, kom HON upp i huvudet. Så jag var bara tvungen att fråga.
- remember our flight here Michael? when you were a sleep? sa jag.
- acutally no, cause as you just said... i was a sleep. sa Michael och gick mot sin garderob för att finna lite kläder.
- mhm... what did you dream about? frågade jag.
- I don't remember, probably about the love of my life. Sa han och vände sig mot mig med ett leende.
- Michael, you talk when you're a sleep.... now tell me, honest, who is tatum? frågade jag, med något svart i blicken.
*något ni bör veta, tatum = tatum o 'neal, hon var Michaels första flickvän IRL och i storyn, och i storyn var det inte länge sedan de gjorde slut då.*
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 24
Klockan blev mycket, och vi gick för att lägga oss och sova. Jag vände upp och ner på mina väskor. Rotade och slängde ut varenda grej.
Michael satt på sin säng med sin bok, då en tröja landade över hans huvud.
- Hey hey hey hey! sa han och tog bort tröjan från sitt fejs. Han kollade frågande på mig och höjde ögonbrynet.
- Michael! I've forgotten to bring a pyjamas! I don't have anything to sleep in! sa jag och kollade upp mot honom, där jag satt på golvet.
Han började såklart flina, jag himlade med ögonen.
- No Michael, i'm not going to sleep in my underpants ONLY... suckade jag och fortsatte rota i väskan.
- Do you want to borrow anything? sa han och en av hans lockar föll ner i pannan då han höjde ögonbrynen.
Jag kollade på honom.
- would that be ok? frågade jag osäkert.
- Of course! just walk into my closet, and look for a t- shirt or something.. sa han och hans ögon letade sig in i boken igen. Jag gjorde som han sa, och hittade en lite för stor vit t-shirt med texten "adidas" på, jag drog på mig den och gick sedan ut till Michael. Som genast höjde blicken ur sin bok och mot mina ben.
- well since you didn't owe any pj pants in my size i just get to sleep in this. sa jag och skakade på huvudet.
- damn it sandra, why are your legs perfect when i'm not allowing myself to do stuff?! sa han frustrerat och slängde sin bok i väggen.
- damn it Michael, why do you have to stare at them and why don't you have any pj pants in my size? svarade jag och fnissade.
- we'll go shopping tomorrow, do you want to watch a movie? sa han samtidigt som jag kröp upp bredvid honom.
- sure. sa jag, och gosade ner mig i hans famn. Han satte på filmen som redan var i videospelaren, Peter pan. Och vi kollade på den tillsammans.
*Varning för pervogrejer*
Michael la en filt över oss, eftersom han förstod att jag förmodligen frös lite. Min hand la sig på Michaels lår, jag lät den gå högre och högre upp. Michael försökte att hålla minen, men han kunde inte låta bli att bita sig i underläppen och le lite. Jag smög igenom vissa tyger och nuddade vissa saker. Michael andades långsamt in.
- just tell me to stop when you want me to. sa jag oskyldigt..
- never... sa han och kysste mig långsamt. Vi började kyssas istället, tills jag var klumpig nog att ramla ur sängen. Michael la sig på sängkanten och kollade ner på mig.
- this is not bad, right? i'm just showing you how much i love you... sa han och satte sig upp när jag reste på mig.
- It's not bad, it's perfect. Sa jag, och satte mig i hans knä, och vilade näsbryggan och pannan mot hans. Hans ögon riktigt glittrade. Den natten låg madrassen på golvet helt oberörd. *slut på pervostuff*
Jag vaknade mitt i natten, jag frös lite. Michael och jag delade täcke. Jag drog på mig underbyxor och t-shirten, och la mig sedan bredvid honom igen.
Hans ögon var slutna och några lockar låg rufsigt i pannan på honom. Hans läppar var lätt särade, och jag hörde honom svälja samtidigt som han snarkade lite lätt. Jag svepte min hand lite lätt över hans kind. Sedan tog jag hans hand i min och somnade. När jag vaknade nästa morgon så kände jag hur Michael kysste mig ömt över nacken och halsen. Jag öppnade långsamt ögonen, och log för mig själv. Han hade sina armar om mig, sina fingrar inflätade i mina.
- i love you... viskade han och kysste mig i örat. Jag fnittrade till och vände mig åt hans håll, jag smekte hans kind och log mot honom.
- gosh... how can someone be THAT beautiful without make-up, in the morning? frågade Michael och bet sig i underläppen.
- you're so sweet! sa jag och log stort, sedan satte jag mig upp i sängen. Mitt hår stod åt lite alla hår. Så jag gick fram till min väska och plockade upp en borste.
Michael studerade hur jag gick i rummet. Michael hade en spegel i sitt rum som jag ställde mig framför. Plötsligt kom tanken av att Michael inte hade hår på varken ben eller bröst upp i mitt huvud, det hade han ju inte! Och inte i armhålorna heller xD jag började fnissa något hysteriskt och fick upp en bild i huvudet av honom vaxa benen.
- what's so funny? frågade Michael och kunde inte låta bli att skratta lite han med. Vad skulle jag svara? Jag hörde ett avlägset ljud av en duschkran som var på.
Och bestämde mig för att skojja lite med käre Michael.
- i just keep wonder what Marlon would look like in the shower... sa jag och försökte låta så drömmande som möjligt. Jag såg i spegeln hur Michaels blick svartnade lite.
- are you serious? frågade han oroligt. Jag vände mig mot honom och himlade med ögonen.
- do i look serious? sa jag och suckade samtidigt som jag inte kunde sluta le.
- tell me what it iiiiiiiis. sa Michael och log stort, han gick upp ur sängen (han hade tagit på sig underkläder och en tröja) och ställde sig framför mig vid spegeln.
- Don't worry, i was just picturing you shaving your legs. sa jag och nöp honom i kinden. Michael blev röd i ansiktet.
- what? i don't shave my legs.... sa han och kollade ner i golvet.
- then how come you don't have furry legs then? sa jag och började fnissa åt hela situationen. Vi stod helt nyvakna och talade om Michael's ben!
- ok, i admit it. I do shave them, but i only does it beacause, ya know... if you're as sexy as me you have to stay in shape! sa Michael och ryckte lite på ögonbrynen.
Då knuffade jag honom så att han nästan ramlade baklänges. Plötsligt, från ingenstans, kom HON upp i huvudet. Så jag var bara tvungen att fråga.
- remember our flight here Michael? when you were a sleep? sa jag.
- acutally no, cause as you just said... i was a sleep. sa Michael och gick mot sin garderob för att finna lite kläder.
- mhm... what did you dream about? frågade jag.
- I don't remember, probably about the love of my life. Sa han och vände sig mot mig med ett leende.
- Michael, you talk when you're a sleep.... now tell me, honest, who is tatum? frågade jag, med något svart i blicken.
---------------------------------------------------------------------
Något ni bör veta, tatum = tatum o 'neal, hon var Michaels första flickvän IRL och i storyn, och i storyn var det inte länge sedan de gjorde slut då.

Kommentarer
Postat av: Mrs.JacksonFreak

Super bra xD stackars Latoya!! :'( men lägg upp ett till så fort du kan!!!! xD <3 (NUUUUUUUUUUUUUUU) lilla pervoflicka <3 xD (MER av det sen ;) )Tjjohhoooooo!! Xd

2011-12-02 @ 15:26:38
Postat av: Mikegasm

Ohhhhh gosh mer perversa saker HAHAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOVE THIS STORY BUT NOT TATUM TJEJEN o.o

2011-12-03 @ 16:16:49
Postat av: Mikegasm

Ohhhhh gosh mer perversa saker HAHAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOVE THIS STORY BUT NOT TATUM TJEJEN o.o

2011-12-03 @ 16:17:14

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback