The girl is mine (del 16)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 16.
- Han är ju INTE din typ...
- hur länge har ni dejtat?
- Varför har vi inte sätt honom förut?
Frågade tjejerna, jag svarade inte på frågorna och gick istället in till biologi salen. Jag och Mira satte oss längst bak och lyssnade på läraren och antecknade.
Sen hade vi lunch, det var pasta och skinksås. Jag och Mira och resten av tjejerna satte oss vid ett bord, jag letade efter Michael.
Jag såg hur han kom in med en lärare som var ungefär 60år. Jag reste mig och rusade bort mot honom.
- Hi, you can sit with us! sa jag och log mot honom. Läraren gick iväg. Jag visade honom vart allt fanns och visade honom sen till vårt bord.
Han satte sig mitt emot mig och bredvid Mira. Tjejerna kollade undrande på honom.
- Sååå... hur träffades ni? frågade Jessika.
- Öhm, han kan inte svenska! sa jag och kollade på Michael.
- Oh... sa hon och kollade ner i sin tallrik. Det vart pinsam tystnad.
- Uhm, Michael i'm going to get you something to drink. Do you want milk or wather?
- Wather will be fine. Sa han och log mot mig. Jag reste mig och gick och hämtade dricka.
- What an beautiful name, and i love your smile!! sa någon av tjejerna och sedan stämde de andra in. Medans jag hämtade drickan kollade jag på dem. Tjejerna höll på och fixade med sitt hår och log extra mycket mot honom. De kollade på sina naglar och pratade livligt. De FLÖRTADE!! Jag gick tillbaka till bordet.
- And then my lifeguard Toby told me that it wasn't his fault! sa Michael och alla tjejerna gapskrattade. Jag satte mig och kollade på honom.
- You got lifeguards? WOOW! sa Tina.
- Well yeah, You kind of need them when you're Mic.... sa Michael och jag avbröt honom med att slänga vattnet på honom.
- Vad f** göruuu?? röt tjejerna och kollade hatiskt på mig. Jag gav Michael en arg blick och drog sedan med mig honom ut på rastgården.
- What on earth are you doing? You can't tell them you are Michael Jackson!! röt jag och höll hårt i hans linne.
- I'm sorry, i forgot... sa han och kollade ner i marken.
- Baby you can't do that. sa jag och suckade, jag försökte att inte låta arg.
- I'm sorry, i wasn't thinking! sa han och försökte undervika ögonkontakt.
- I have to go, but promise you won't tell anyone!
- I promise. Bye my little goat... sa han och log. Jag pussade honom och sprang sedan iväg.
I korridorerna hörde jag tjejerna tala med varandra, och med killarna.
- Hon hällde vatten med FLIT på sin egen pojkvän, vilken bitch! sa det. Mira kom fram till mig.
- Jag förstår varför du gjorde det, blev han arg?
- Nej... kom nu. sa jag och kände hur tårar brände bakom ögonlocken. Tjejerna snackade skit om mig, och snart skulle väl killarna också göra det.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bara för ni ville ha uppdatering, men ni får kommenteraaaaa <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 16.
- Han är ju INTE din typ...
- hur länge har ni dejtat?
- Varför har vi inte sätt honom förut?
Frågade tjejerna, jag svarade inte på frågorna och gick istället in till biologi salen. Jag och Mira satte oss längst bak och lyssnade på läraren och antecknade.
Sen hade vi lunch, det var pasta och skinksås. Jag och Mira och resten av tjejerna satte oss vid ett bord, jag letade efter Michael.
Jag såg hur han kom in med en lärare som var ungefär 60år. Jag reste mig och rusade bort mot honom.
- Hi, you can sit with us! sa jag och log mot honom. Läraren gick iväg. Jag visade honom vart allt fanns och visade honom sen till vårt bord.
Han satte sig mitt emot mig och bredvid Mira. Tjejerna kollade undrande på honom.
- Sååå... hur träffades ni? frågade Jessika.
- Öhm, han kan inte svenska! sa jag och kollade på Michael.
- Oh... sa hon och kollade ner i sin tallrik. Det vart pinsam tystnad.
- Uhm, Michael i'm going to get you something to drink. Do you want milk or wather?
- Wather will be fine. Sa han och log mot mig. Jag reste mig och gick och hämtade dricka.
- What an beautiful name, and i love your smile!! sa någon av tjejerna och sedan stämde de andra in. Medans jag hämtade drickan kollade jag på dem. Tjejerna höll på och fixade med sitt hår och log extra mycket mot honom. De kollade på sina naglar och pratade livligt. De FLÖRTADE!! Jag gick tillbaka till bordet.
- And then my lifeguard Toby told me that it wasn't his fault! sa Michael och alla tjejerna gapskrattade. Jag satte mig och kollade på honom.
- You got lifeguards? WOOW! sa Tina.
- Well yeah, You kind of need them when you're Mic.... sa Michael och jag avbröt honom med att slänga vattnet på honom.
- Vad f** göruuu?? röt tjejerna och kollade hatiskt på mig. Jag gav Michael en arg blick och drog sedan med mig honom ut på rastgården.
- What on earth are you doing? You can't tell them you are Michael Jackson!! röt jag och höll hårt i hans linne.
- I'm sorry, i forgot... sa han och kollade ner i marken.
- Baby you can't do that. sa jag och suckade, jag försökte att inte låta arg.
- I'm sorry, i wasn't thinking! sa han och försökte undervika ögonkontakt.
- I have to go, but promise you won't tell anyone!
- I promise. Bye my little goat... sa han och log. Jag pussade honom och sprang sedan iväg.
I korridorerna hörde jag tjejerna tala med varandra, och med killarna.
- Hon hällde vatten med FLIT på sin egen pojkvän, vilken bitch! sa det. Mira kom fram till mig.
- Jag förstår varför du gjorde det, blev han arg?
- Nej... kom nu. sa jag och kände hur tårar brände bakom ögonlocken. Tjejerna snackade skit om mig, och snart skulle väl killarna också göra det.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
akii nästa kaptiel är typ bättre... O_O Kommentera :D

Kommentarer
Postat av: ELVIIIIIRA ;)

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH MER MERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMER!!!!!!!!!!!!!! nu!! :D seriöst äger fast det här var ju askort :(<3333

2011-08-28 @ 20:46:18
URL: http://enlegndsliv.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback